دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1401 - 15:11
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی:

استفاده از تجربه و دانش علمی دانشگاه‌ها اصلی بنیادی است

استفاده از تجربه و دانش علمی دانشگاه‌ها اصلی بنیادی است
اکبر رضایی با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی، استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشگاهی را خواستار شد و گفت: استفاده از تجربه و دانش علمی دانشگاه‌ها برای صدا و سیما اصلی بنیادی است.
کد خبر : 833034

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از تبریز، آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با هدف تعامل و توسعه همکاری‌های رسانه‌ای علمی ـ پژوهشی به همراه جمعی از معاونان این دانشگاه با حضور در صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با اکبر رضایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی، استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشگاهی را خواستار شد و گفت: استفاده از تجربه و دانش علمی دانشگاه‌ها برای ما یک اصل بنیادی است و در این مسیر از حضور استادان دانشگاه در تقویت اتاق فکر و بالابردن محتوای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی استقبال می‌کنیم.

رضایی به اهداف مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیما پرداخت و بر ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش در حوزه‌های نوآوری، فناوری، کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.

وی به مأموریت صدا و سیما برای ارتقای سطح آگاهی و معرفت عمومی جامعه و پراکندن امید به آینده پرداخت و آمادگی این مرکز را برای هرگونه همکاری و ترسیم نقشه راه در راستای پیشبرد اهداف مشترک اعلام کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی هم در این دیدار با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و تربیتی این دانشگاه گفت: تلاش می‌کنیم با هم‌افزایی و همکاری با تمام دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص صدا و سیما و بهره‌گیری از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مجموعه با ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی، اجرای دقیق راهبرد‌های نظام مدیریتی سند دانشگاه اسلامی و اعتلای واحد‌های دانشگاهی بتوانیم به رسالت خود عمل کنیم.

رنجبران، راه‌اندازی و گسترش رشته‌های کاربردی، زمینه‌سازی برای مطالعات گسترده در حوزه‌های مختلف، برنامه‌های تحول‌آفرین و آموزش‌های مهارت‌آموز و تعالی‌محور را از مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه برشمرد که می‌تواند بستر لازم را برای ارتقای کیفی فعالیت‌های علمی و پژوهشی مهیا کند.

وی، نقش صدا و سیما را در تبیین دستاورد‌ها و برنامه‌ریزی‌های راهبردی بسیار مهم دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته