دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1401 - 15:09
با برتری بر رقبا صورت گرفت؛

کسب مقام نخست لیگ کتابخوانی گرمسار توسط دانش‌آموزان سما

کسب مقام نخست لیگ کتابخوانی گرمسار توسط دانش‌آموزان سما
دانش‌آموزان مدرسه دخترانه سمای ایوانکی مقام نخست سومین لیگ کتابخوانی دانش‌آموزی شهرستان گرمسار را از آن خود کردند.
کد خبر : 832793

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از گرمسار، آیین اختتامیه رقابت‌های لیگ کتابخوانی دانش‌آموزی شهرستان گرمسار با حضور مسئولان این شهرستان در محل مجتمع فرهنگی هنری خورشید تابان گرمسار با معرفی برترین‌های سومین لیگ کتابخوانی دانش‌آموزی برگزار شد.

در این مراسم عاطفه مشیری، سحر مهدیانی و زهرا اسفندیاری دانش‌آموزان مدرسه دخترانه سمای ایوانکی و عضو تیم دانش‌پژوهان آینده به‌عنوان مقام نخست و منتخب سومین لیگ کتابخوانی دانش‌آموزی دختران شهرستان گرمسار معرفی و تجلیل شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در این آیین گفت: لیگ کتابخوانی شهرستان گرمسار با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان برگزار شده است.

کسب مقام نخست لیگ کتابخوانی دانش‌آموزی توسط دانش‌آموزان مدرسه دخترانه سمای ایوانکی

محسن فدایی‌باش افزود: لیگ کتابخوانی شهرستان گرمسار با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی، آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمسار در مجتمع فرهنگی هنری خورشید تابان گرمسار آیین پایانی خود را برگزار کرد.

حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار هم در این مراسم توجه به کتاب و کتابخوانی را بسیار مهم خواند و ادامه داد: مسئولان فرهنگی و اجرایی باید برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه به‌خصوص بین جوانان و نوجوانان تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته