دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1401 - 15:49
معاون دانشگاه آزاد همدان به آنا خبر داد؛

ارسال ۱۶۸ اثر شعری کلاسیک و نو به سوگواره شعر «نجوا»

ارسال ۱۶۸ اثر شعری کلاسیک و نو به سوگواره شعر «نجوا»
مهدی مجلسی از ارسال ۱۶۸ اثر در قالب شعر کلاسیک و شعر نو به دبیرخانه سوگواره شعر «نجوا» خبر داد.
کد خبر : 832297

مهدی مجلسی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در همدان با بیان اینکه در راستای سری برنامه‌های دومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی، سوگواره شعر «نجوا» در قالب شعر کلاسیک و شعر نو سوم اسفند امسال در حوزه اشعار امامت و مهدویت در همدان برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۱۶۸ اثر در قالب شعر کلاسیک و شعر نو به دبیرخانه این سوگواره رسیده و ۱۲ اثر در چهار حوزه استادی، دانشجویی، کارمندی و آزاد به‌عنوان آثار برگزیده شناخته شده‌اند.

وی افزود: سوگواره «شعر نجوا» از سری برنامه‌های دومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به شکل ملی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود. سوگواره امامت، ایستادگی و ظلم‌ستیزی، شهادت‌نامه امامان، غم‌نامه غربت امامان، عدالتخواهی، سوگ و حماسه امامان، معرفت‌افزایی تا مرز شهادت، مرثیه و تعزیه امامان ازجمله محور‌های این سوگواره است.

ارسال ۱۶۸ اثر در قالب کلاسیک و نو به سوگواره شعر«نجوا»

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به سطح شرکت‌کنندگان در جشنواره عنوان کرد: علاوه بر سطح استادی، دانشجویی و کارمندی، افراد غیر دانشگاهی  نیز به شکل مستقل و آزاد می‌توانند در این سوگواره شرکت کنند. در هریک از سطوح چهارگانه نفر اول؛ ۵۰ میلیون ریال هدیه نقدی، نفر دوم؛ ۳۰ میلیون ریال، نفر سوم؛ ۲۰ میلیون ریال و به هر سه نفر لوح سپاس و تندیس جشنواره نیز اهدا خواهد شد. در آیین اختتامیه این سوگواره استاد ولی‌الله کلامی زنجانی به‌عنوان میهمان ویژه به شعرخوانی خواهد پرداخت.

مجلسی گفت: سازمان صداوسیمای استان همدان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روزنامه همدان پیام آماده همکاری‌های لازم با دبیرخانه مرکزی سوگواره شعر نجوای استان همدان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته