دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1401 - 12:18
نوشته اندرو هولچک

کتاب يوگای رويا چاپ سومی شد

کتاب يوگای رويا چاپ سومی شد
کتاب يوگای رويا ؛ روشنی بخشيدن به زندگی‌تان از طريق رويا بينی شفاف و يوگاهای خواب تبتی نوشته اندرو هولچک به چاپ سوم رسيد.
کد خبر : 831960

به گزارش گروه فرهنگ آنا، کتاب يوگای رويا ؛ روشنی بخشيدن به زندگی‌تان از طريق رويا بينی شفاف و يوگاهای خواب تبتی نوشته اندرو هولچک به چاپ سوم رسيد.

صدر الدين برهاني مترجم کتاب فوق، درباره کتاب اظهار داشت: يوگاي ميلام که در لغت به معنای نور است. نور پنهان در درون انسانها را برای خواننده کتاب هويدا مي‌کند و اين کتاب با هدف معرفي عمق يوگای رويا نوشته شده و شيوايي بيان نويسنده و همچنين صداقت او طراوات خاصي به اثر داده است .

وی با اشاره به اينکه از لحاظ روانشناسی روياها دارای اهميت خاصي هستند گفت: اين کتاب شامل فصل‌های متعددی است و بطور نمونه نشان مي‌دهد روياها از ضمير ناخودآگاه انسان سرچشمه گرفته و ترس‌ها و علايق فرد را نشان مي‌دهد و بابررسی آن مي‌توان به علل بسياری از بيماري‌های اشخاص در موضوع روان درمانی پی برد.

اين مترجم در ادامه يادآورشد : دراين کتاب نيز با کمک علم روانشناسي نوين و موضوع خواب تبتی، خواننده مي‌تواند کنترل روياهای خود را به دست بگيرد و با مديريت افکار خود به زندگی بهتری از لحاظ سلامت روان و اميد به آينده دست يابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته