دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1401 - 11:02
رئیس کمیته فتی واترپلو به آنا خبر داد:

شرط فدراسیون برای ادامه همکاری با سرمربی صربستانی واترپلو

شرط فدراسیون برای ادامه همکاری با سرمربی صربستانی واترپلو
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای تنظیم قرارداد جدید با سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو شرطی را تعیین کرده است.
کد خبر : 831743

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با اتمام قرارداد الکساندر چیریچ پس از رقابت‌های واترپلوی قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ادامه همکاری با سرمربی صربستانی که در چند سال گذشته هدایت تیم ملی واترپلو ایران را بر عهده داشته به صورت دقیقی مشخص نشده است.

چندی پیش محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به خبرنگار ورزشی آنا خبر داد که اولویت این فدراسیون ادامه همکاری با چیرو خواهد بود چرا که در فاصله باقیمانده تا بازی‌های آسیایی هانگژو، سرمربی دیگری نمی‌تواند به شناختی که سرمربی صربستانی دارد دست یابد. 

در همین زمینه دانیال خاکبان رئیس کمیته فنی واترپلو به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اظهار داشت: صحبت‌های ابتدایی را با محسن رضوانی رئیس فدراسیون داشته‌ایم و قرار شده تا او با الکساندر چیریچ صحبت کند و نتیجه را در جلسه‌ای که تا پایان هفته برگزار می‌شود به کمیته فنی واترپلو اطلاع دهد تا اعضای کمیته نظر نهایی را در مورد عقد قرارداد جدید با چیرو به رئیس فدراسیون اطلاع دهیم.

وی افزود: اولویت اول ما چیریچ خواهد بود به خاطر اینکه سال‌ها با تیم ملی کار کرده و شناخت کافی را از ملی‌پوشان دارد. کادر فنی که با چیریچ همکاری می کنند هم شناخت لازم را از بچه‌ها دارند. با توجه به قراردادی که چیریچ با باشگاه المپیاکوس یونان بسته باید دید او می‌تواند در زمان‌های مقرر برای تمرینات و بازی‌های تیم ملی در کنار شاگردانش باشد؟ همه چیز منوط به پاسخ مثت چیریچ در این زمینه است تا براساس آن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد. اگر چیریچ نتواند با شرایطی که وجود دارد به ایران بیاید باید فکر دیگری کنیم و البته شرایط برای انتخاب سرمربی دیگر بسیار سخت خواهد بود. 

خاکبان با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی ورلد لیگ (World League) پیش روی تیم ملی واترپلو خواهد بود، تصریح کرد: قرار بود این مسابقات اردیبهشت سال آینده در قزاقستان برگزار شود که با انصراف این تیم، میزبانی مسابقات به سنگاپور سپرده شده است و یک ماه زودتر برگزار خواهد شد. در تقسیم‌بندی که انجام شده ژاپن که قوی‌ترین تیم آسیا است در قاره آمریکا به مصاف حریفان خود می‌رود. بیشتر تیم‌های آسیایی و آفریقایی هم در منطقه‌ای هستند که تیم ملی ایران حضور دارد. باید شرایط را تا آن زمان مورد بررسی قرار دهیم تا در مورد نحوه اعزام تیم ملی تصمیم‌گیری کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته