دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1401 - 11:14
سخنگوی شهرداری تهران درباره عملکرد شهرداری تهران؛

اولویت برف روبی را به مناطق شمالی پایتخت دادیم

اولویت برف روبی را به مناطق شمالی پایتخت دادیم
سخنگوی شهرداری تهران درباره عملکرد شهرداری تهران در خصوص برف روبی گفت: از ساعت ۲ بامداد گروه‌های خدمات شهری اقدام به شن‌پاشی در شریان‌های اصلی کردند.
کد خبر : 831683

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سخنگوی شهرداری تهران با حضور در یک برنامه تلوزیونی با بیان اینکه  برای برف‌روبی اولویت را به مناطق شمالی پایتخت دادیم و از مناطق جنوبی نیرو‌های برف‌روب را به مناطق شمالی گسیل کردیم عنوان کرد: گزارش راهور و مرکز کنترل ترافیک می‌گوید که میزان کندی حرکت در امروز ۲۰ درصد بیشتر بوده که بخشی از آن به دلیل لغزندگی معابر طبیعی است. امروز شاهد مدت زمان طولانی بارش برف و کاهش شدید دما بودیم. صبح در ناحیه اتوبان ارتش دمای منفی ۵ درجه را تجربه کردیم که نگرانی یخ‌زدگی معابر را به رغم شن‌پاشی داشتیم. تا همین الان این روند ادامه دارد و اولویت ما با بزرگراه‌ها و شریان‌های اصلی است.

محمدخانی در پایان تاکید کرد: تماس‌های مردم با ۱۳۷ درباره کوچه‌ها قابل توجه است. به محض پایان بارش سنگین بارش برف سراغ معابر و کوچه‌ها می‌رویم. اگنون درخت تکانی‌ها آغاز شده و تا صبح عملیات برف‌روبی را به سمت کوچه‌ها می‌بریم. همچنین ۳۱۸۰ محفظه کیسه شن در تهران جانمایی شد که از ابتدای روز ۲ بار شارژ شده و مجدد هم شارژ خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته