دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1401 - 12:02
در گفت‌وگو با آنا تشریح شد؛

مأموریت‌های دبیرخانه مهدویت در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان

مأموریت‌های دبیرخانه مهدویت در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان
حجت‌الاسلام غلامرضا تقی‌زاده مأموریت‌های دبیرخانه مهدویت دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان را تشریح کرد.
کد خبر : 830942

حجت‌الاسلام غلامرضا تقی‌زاده با توجه به برگزاری همایش ملی گفتمان مهدویت در تمدن اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت (۲۶ بهمن‌) در گفت‌‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به دستور رئیس این دانشگاه فعالیت‌های مهدویت خود را از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز کرده است، اظهار کرد: مأموریت دبیرخانه مهدویت دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان در سال ۱۴۰۱ به دو بخش تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های علمی پژوهشی مهدوی از سوی همه واحد‌های دانشگاهی گیلان با حکم رئیس دانشگاه افزود: مقرر شد تا همه واحد‌ها فعالیت‌ها و آثار خود را در این زمینه در قالب نمایشگاه آثار مهدوی روز همایش ملی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به نمایش بگذارند.

مسئول دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی گیلان مأموریت دوم دبیرخانه مهدویت را برگزاری جلسات تخصصی با سایر واحد‌های دانشگاهی استان خواند و عنوان کرد: یکی دیگر از مأموریت‌های مهم دبیرخانه تشکیل کمیته‌های مختلف علمی اجرایی و سایر کارگروه‌های تخصصی در زمینه همایش بوده است.

تقی‌زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دقیقاً برخلاف همه انقلاب‌هاست؛ زیرا ویژگی و ساختار آن به‌گونه‌ای بوده که متصل به نور و انقلاب مهدی عجل الله است، گفت: تأثیرگذاری مهدویت در حدی بوده که پیشبرد این تأثیر در روند بیداری اسلامی در کشور‌های اسلامی نیز قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب هیچ زمانی نتوانستند و نخواهند توانست گزندی به این انقلاب وارد کنند؛ زیرا ویژگی انقلاب آن است که کسی نمی‌تواند نور الهی را خاموش کند. افرادی که قصد تضعیف انقلاب را دارند باعث گمراهی آنان از حقیقت شده و راه سعادت را گم کرده  و در مسیر شقاوت و بدبختی قرار خواهند گرفت.

 مسئول دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تأکید کرد: انقلاب اسلامی دارای آثار، دستاورد‌های زیاد و ارزشمندی بوده به‌ویژه از منظر تحولات فکری و توسعه اندیشه‌های دینی. با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت دینی و ولایت‌فقیه در ایران شکل گرفت و این حرکت در هیچ انقلابی رخ نداده که رهبران نایب امام زمان عجل الله باشند پس هیچ گزندی به این انقلاب با این شرایط نخواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته