دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جشنواره ورزشی فجر دانش‌آموزی برگزار می‌شود؛

دانشگاه آزاد میانه میزبان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دانش‌آموزی

دانشگاه آزاد میانه میزبان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دانش‌آموزی
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه از برگزاری نخستین رویداد و جشنواره ورزشی دانش‌آموزی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 830542

بهمن ولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در میانه از برگزاری نخستین رویداد و جشنواره ورزشی دانش‌آموزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر، معاونت مدارس سمای واحد میانه با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان، نخستین رویداد ورزشی با عنوان جشنواره ورزشی فجر دانش‌آموزی را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این رویداد ورزشی گفت: این مسابقات به‌منظور ایجاد شورونشاط بین دانش‌آموزان، فضای گروهی و باانگیزه برای رشد و تعالی آنان و ترویج فعالیت‌های ورزشی پس از دوران کرونا انجام می‌گیرد.

دانشگاه آزاد اسلامی میانه، میزبان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دانش‌آموزی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، نوجوانان را چشم‌وچراغ و آینده‌سازان ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: آموزش و پرورش، به‌عنوان سازمان بزرگ فرهنگی از ارکان اصلی دستگاه‌های اجرایی نظام است که می‌تواند زمینه‌ساز رشد و شکوفایی دانش آموزان و تعلیم و تربیت باشد. هرچه فضای مطلوبی برای تعالی دانش‌آموزان ایجاد کنیم شرایط رشد و پیشرفت برای آنها مهیاتر خواهد بود و گام‌های مؤثری برای آینده کشور خواهند برداشت.

ولی‌نژاد اضافه کرد: جشنواره ورزشی فجر دانش‌آموزی از ۱۸ بهمن‌ جاری در رشته‌های فوتسال، والیبال، دارت و طناب‌کشی با شرکت بیش از ۵۰۰ شرکت‌کننده در بین مدارس سراسر شهرستان در محل مجموعه فرهنگی ورزشی چندمنظوره کاظم رجبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته