دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امروز در جشنواره فیلم فجر چه می‌بینیم؟

رونمایی از پربازیگرترین فیلم جشنواره در پردیس ملت

رونمایی از پربازیگرترین فیلم جشنواره در پردیس ملت
جشنواره چهل و یکم فیلم فجر در سینمای رسانه امروز با نمایش سه فیلم ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر : 829727

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، امروز و در دومین  روز از نمایش فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، اهالی رسانه تماشاگر سه فیلم خواهند بود.  

«آه سرد» به کارگردانی ناهید صدیق و تهیه‌کنندگی رضا محقق اولین فیلمی است که در سانس ساعت ۱۳ روی پرده خواهد رفت.

ایمان صدیق و علی باقری بازیگران اصلی این فیلم هستند. محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی، برسام بهرامی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «آه سرد» آمده است: بها و بهرام در جاده‌ای همراه و همسفر شده‌اند بی‌آنکه حرفی برای گفتن داشته باشند. بها در فکر انتقام است تا به رنج هایش پایان دهد...

رونمایی از پربازیگرترین فیلم جشنواره در پردیس ملت

در سانس دوم روز پنجشنبه که از ساعت ۱۶ خواهد بود فیلم سینمایی «جنگل  پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان به نمایش در می‌آید. خوانساریان که  در سال‌های ایخر در حوزه فیلم کوتاه آثر قابل توجهی را خلق کرده بود حالا دراولین  تجربه ساخت فیلم بلند در کنار رسول صدر عاملی باتجربه به عنوان تهیه‌کننده، این فلیم را روانه جشنواره چهل و یکم کرده است. فیلمنامه این اثر نیز نوشته خوانساریان است

میرسعید مولویان، سارا بهرامی و رضا بهبودی بازیگران اصلی جنگل پرتقال هستند.

این فیلم، یک درام اجتماعی است که درخلاصه داستانش آمده است: سهراب بهاریان نمایشنامه‌نویس ناموفقی است که به تازگی معلم دبیرستان شده است. دانش آموزان و مدیر مدرسه، رضایتی از شیوه برخورد او هنگام آموزش ندارند. او در سفری با تصویری از گذشته خود مواجه می‌شود.

فهرست عوامل فیلم عبارت است ازجانشین تهیه‌کننده: ایمان موید طلوع،  مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی‌تیرانی،  تدوین: محمد نجاریان،  صدا گذاری و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی،  موسیقی متن: علی صمدپور، طراحی چهره‌پردازی: سیامک احمدی،  مدیر تولید: عماد طاهری، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی،  طراح صحنه و لباس: فراز مدیری،  صدابردار: سامان شهامت،  جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ،  جلوه‌های بصری: کامیار شفیعی.

رونمایی از پربازیگرترین فیلم جشنواره در پردیس ملت//پنجشنبه

از ساعت ۱۹ امشب و درآخرین سانس  روز دوم، فیلم سینمایی «یادگار جنوب» دومین ساخته حسین دوماری و پدرام پورامیری، به تهیه‌کنندگی مجتبی رشوند روی پرده خواهد رفت.

این فیلم عاشقانه که اوایل تابستان امسال در تهران، گرمسار و قشم فیلمبرداری شده است، پربازیگرترین فیلم چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر محسوب می‌شود. ضمن این که ازمعدود آثار این دوره از جشنواره محسوب میشوند که در بخش خصوصی تولید شده اند.
حسین دوماری و پدرام پورامیری نگارش دو اثر پرطرفدار «شنای پروانه» و سریال «یاغی» را در کارنامه خود دارند.
همچنین فیلم قبلی این دو کارگردان جوان با عنوان جاندار که در سال ۹۷ ساخته شد، در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش نگاه نو شد و از سوی مخاطبان و منتقدان مورد تحسین قرار گرفت.

رونمایی از پربازیگرترین فیلم جشنواره در پردیس ملت
وحید رهبانی، الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، مسعود کرامتی، ساناز سعیدی با حضور سحر دولتشاهی و صابر ابر بازیگران فیلم سینمایی «یادگار جنوب» هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته