دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1401 - 10:17
نامزدها معرفی شدند اما چالش‌ها کم نشد!

واکنش جالب هاشم‌کندی به حذف از کاندیداتوری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری

واکنش جالب هاشم‌کندی به حذف از کاندیداتوری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری
سرانجام تکلیف کاندیدا‌های حاضر در انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه سواری با اعلام نام 5 کاندیدا منهای سرپرست فعلی این فدراسیون مشخص شد.
کد خبر : 829354

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، ثبت‌نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون دوچرخه سواری بعد از اولتیماتوم اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری برای تعیین تکلیف ریاست بالاخره شهریور ماه انجام شد و چند هفته بعد هم صلاحیت مدیریتی ۱۰ کاندیدا برای حضور در انتخابات به تایید رسید.

محمد بابایی، سید رضا میرابوطالبی، حمیدرضا پارسی‌منش، محمود ترابی گودرزی، افشین داوری، رسول هاشم‌کندی، علی دادگر، محمد صانعی، بهمن محمدرضایی و عبدالرحمن قاسمی نفراتی بودند که تایید اولیه آنها اعلام شد اما تا شب گذشته از لیست نهایی نامزدها خبری نبود. با اینکه ۳۰ بهمن ماه روز انتخابات این فدراسیون است اما وزارت ورزش برای معرفی کاندیدا‌ها مدام امروز و فردا می‌کرد. البته تناقض گویی‌های مدیرکل دفترامور مشترک فدراسیون‌ها هم در این زمینه سوال برانگیز بود.

آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون گلف وعده معرفی لیست کاندیدا‌های دوچرخه‌سواری را تا ۳ بهمن داده بود، اما ۷ روز بعد از آن وعده، باز هم خبری نشد. او البته شنبه، هم ادعا کرده بود لیست کاندیدا‌ها را به حمید عطاء اللهی دبیر فدراسیون و مجمع انتخابی داده که دبیر مجمع آن را تکذیب کرد و عطاءاللهی گفت: من یکشنبه به وزارت ورزش رفتم، اما اسامی را به من ندادند.

قبل از اعلام لیست کاندیدا‌های نهایی برای انتخابات، گفته می‌شد از بین ۱۰ نامزد ۷ نفر به دلیل اینکه کارمند دولت هستند  با اجرای قانون ممنوعیت بکار گیری کارمندان وزارت ورزش در فدراسیون‌ها نیاز به مجوز وزیر ورزش دارند اما حمید سجادی تا دیروز به هیچکدام از آن‌ها مجوز نداده بود و بنابراین همه فکر می‌کردند رقابت برای ریاست چهارساله فدراسیون دوچرخه سواری بین سه کاندیدای مستقل از ورزش یعنی محمدصانعی، هاشم‌کندی و حمیدرضا پارسی‌منش است.

اما شب گذشته اعلام لیست ۵ نفره کاندیدا‌ها، معادلات را بهم زد و باعث تعجب برخی شد. چرا که اسمی از رسول هاشم کندی سرپرست فعلی فدراسیون و یکی از کاندیدا‌های مستقل نبود در عوض نام افشین داوری جزو تایید شدگان است. کسی که سرپرستی ۶ ماهه فدراسیون دوچرخه سواری را تجربه کرده است اما جدای از مساله مجوز وزیر برای حضور در انتخابات، ظاهرا یکسال و نیم دیگر بازنشسته می‌شود و بنابراین حتی اگر او در مجمع هم رای بیاورد، به دلیل اینکه یکسال و نیم بعد حکم بازنشستگی اش می‌رسد، فدراسیون دوچرخه سواری از حالا باید برای دردسر دیگری آماده شود.

رسول هاشم کندی سرپرست فعلی فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار آنا در خصوص این تصمیمات عجیب در جمله ای کوتاه گفت:  تصمیمی است که گرفته اند و مشکلی ندارم.  باید دید چه می شود و بهتر  است به این موضوع نپردازید!

باید دید اعضای مجمع ۳۰ بهمن از بین ۵ کاندیدا به چه کسی رای اعتماد می‌دهند؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته