دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1395 - 09:44

تجلیل از اساتید برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد

در مراسمی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در واحد خرم آباد و با حضور دکتر یدالله ملکی رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان لرستان و حجت الاسلام قدرتی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و جمعی از اساتید این واحد دانشگاهی برگزار شد از اساتید نمونه این واحد دانشگاهی با اعطای هدایایی تجلیل شد.
کد خبر : 82916

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا ،در این مراسم حجت الاسلام مهدی قدرتی با تبریک عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشت.


وی گفت: در تعالیم روحبخش قرآن کریم و احادیث و روایات فراوانی که از پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین (ع) نقل شده است مقام و منزلت بالایی برای معلم ذکر شده است .


قدرتی افزود: از آن رو معلمی را شغل انبیاء می دانند که کار اصلی انبیاء هدایت و روشنگری است به همین علت معلم نیز باید عمده ترین وظیفه خود را هدایت نسل جوان و روشنگری بداند.


قدرتی با اشاره به اینکه استادی می تواند دانشجو را به مقصد برساند که خود اهل نور باشد گفت: وقتی یک معلم نورانی می شود که خودسازی درونی را به انجام رسانده باشد و در اینصورت است که بنا بر روایات هر آنچه در اسمان ها و زمین است برای چنین معلمی طلب خیر و برکت و آمرزش می کنند.


در پایان این مراسم از چها نفر از اساتید برگزیده و نیز منتخب بانوان فرهیخته عضو هیات علمی دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: روز معلم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته