عذرخواهی از شهروندان تهرانی بابت اختلال در روند فعالیت مترو
مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا درباره تاخیر برخی خطوط مترو طی روزهای گذشته گفت: یکی از روزهای هفته گذشته ۲۸ هزار مسافر در زمان پیک صبحگاهی بیشتر از روزهای عادی وارد ایستگاههای مترو شدند.
وی افزود: این تعداد مسافر کمتر از ۲ ساعت وارد مترو شدند که این روند میتواند نظم را دچار چالش کند.
درستی ادامه داد: معطلی ۲۰ دقیقهای برای سوار شدن به مترو درست نیست. این اتفاق غیرممکن است چرا که در این زمان مترو تهران منفجر میشود. غیر ممکن است در ساعت پیک صبحگاهی ۲۰ دقیقه مسافر را روی سکو معطل نگه داریم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اظهار کرد: در پیک صبحگاهی هفته گذشته در ایستگاه شریعتی برای یکی از قطارها مشکلی پیش آمد و درب مترو بسته نشد. چند دقیقهای طول کشید تا همکاران بتوانند مشکل را برطرف کنند.
وی افزود: توقف خارج از برنامه بود و نظم مترو را مثل دومینو دچار اختلال کرد.
درستی با اشاره به اینکه افزایش حضور ۲۸ هزار نفری شهروندان و توقف چند دقیقهای یکی از قطارها برای رفع نقص دو عامل تاخیر مترو در یکی از روزهای هفته گذشته بود، عنوان کرد: در صدد جلب رضایت مسافران و در این راستا افزایش تعداد مسافران هستیم، ولی این اتفاقات این امر را به تاخیر انداخت.
این مقام مسئول در شهرداری تهران گفت: سعی کردیم مشکل پیش آمده را با قطارهای فوق العاده جبران کنیم البته مردم حق دارند مکدر شوند و از آنها عذرخواهی میکنیم.
وی در واکنش به شایعاتی مبنی بر ورود واگن دسته دوم به تهران، گفت: چیزی به نام واگن دسته دوم نداریم. ولی مشارکت با بخش خصوصی خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان تصریح کرد: بنا است تا بخش خصوصی واگن بیاورد و به صورت پیمایشی فعالیت کند تا مشکلات ما نیز حل شود. در حال مذاکره برای مشارکت بخش خصوصی در زمینه ورود واگنهای جدید هستیم.
انتهای پیام/
انتهای پیام/