دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1401 - 14:32
در تیراندازی هر چه دیدیم بدقولی و بدعهدی بوده است

گلایه‌های سرمربی تیم ملی تفنگ از شرایط در حضور وزیر ورزش و جوانان

گلایه‌های سرمربی تیم ملی تفنگ از شرایط در حضور وزیر ورزش و جوانان
سرمربی تیم ملی تفنگ بانوان گفت:هر چه دیدیم قول و بدعهدی بوده و همیشه مسئولین از بچه‌های ما انتظار داشتند با دست خالی نتیجه بگیرند.
کد خبر : 827783

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مریم طالبی، سرمربی تیم ملی تفنگ در حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که دراردوی تیراندازان حضور پیدا کرده، اظهار داشت: بچه‌های ما خیلی درد دل دارند. تیراندازی اولین مشکلی که دارد تحلیل رفتگی و دومی آن ناامیدی است. سرمایه گذاری روی تیراندازی از زمان ریاست آقای هاشمی استارت خورد، ولی بعد از آن تیراندازی تحلیل رفت. دستگاه‌های ما ظرفیت برگزاری مسابقات آزاد و لیگ را ندارند و متاسفانه به خط‌ها رسیدگی نشده و این روی عملکرد تیراندازان تاثیر داشته است. خوشحالیم که آقای قربانی در فدراسیون حضور دارد. اگر وی نبود تیراندازی ما تمام می‌شد. 

وی افزود: افت بعدی تیراندازی مربوط به ناامیدی در بدنه جامعه تیراندازی است. هر چه دیدیم قول و بدعهدی بوده است. همیشه مسئولین از بچه‌های ما انتظار داشتند با دست خالی نتیجه بگیرند. آن‌ها همیشه آبروی ورزش بودند. ولی در مقابل آن قول‌ها و بد عهدی‌های مسئولین بوده است ما تفاوتی در خصوص رفتار و تخصیص بودجه حتی بعد از مدال المپیک از سوی وزارت و کمیته ندیدیم. بچه‌ها مشکل معیشتی دارند و من می‌پرسم آیا حق دارند این فشار را تحمل کنند یا نه. 

طالبی تاکید کرد: کارد استخوان را هم رد کرده است. یکسری مشکلات کلان است و آن را درک می‌کنیم. برای اینکه تیراندازان به ذره‌ای از حق و حقوق خود برسند باید این رویکرد در بین مسئولین تغییر کند. با این شرایط حتی انگیزه درونی و فردی تیراندازان هم موتور محرک نیست. آقای قربانی با چنگ و دندان با وجود گرانی، کمبود فشنگ و ... تلاش می‌کند تا ورزشکاران در بهترین شرایط باشند.  رشته ما به شدت با گرانی گره خورده است. برنامه ریزی برای کادر فنی سخت شده و باید جهت نوک پیکان تغییر کند و از طرف مسئولین به سمت تیراندازان باشد. امیدوارم شما که بعد از آقای قربانی پدر ما تیراندازان هستید، به این رشته بیشتر توجه کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته