دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از ابتدای امسال صورت گرفت؛

بازدید دوره‌ای سازمان خصوصی‌سازی از ۱۱ بنگاه واگذاری شده

بازدید دوره‌ای سازمان خصوصی‌سازی از ۱۱ بنگاه واگذاری شده
دفتر نظارت و پیگیری مطالبات سازمان خصوصی سازی با انتشار گزارشی از انجام بازدید دوره‌ای از ابتدای امسال، از ۱۱ شرکت و بنگاه واگذار شده خبر داد.
کد خبر : 826912

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا به نقل از سازمان خصوصی سازی، دفتر نظارت و پیگیری مطالبات سازمان خصوصی سازی با انتشار گزارشی اعلام کرد: این دفتر به موجب شرح وظایف مصوب خود و در اجرای قوانین و مقررات موضوعه نسبت به نظارت بر شرکت‌ها و بنگاه‌های واگذار شده از طریق "بازرسی موضوع دستورالعمل نحوه نظارت پس از واگذاری" و "انجام بازدید دوره ای" اقدام می‌نماید.

همچنین در این گزارش به تشریح و توضیح در زمینه بازدید‌های دوره‌ای انجام شده از ۱۱ شرکت و بنگاه از ابتدای امسال، شامل شرکت‌های فولاد خوزستان، تولید نیروی برق سبز منجیل، آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال، پالایش نفت کرمانشاه، پتروشیمی بیستون، دماوند انرژی عسلویه (پتروشیمی دماوند)، نیروگاه سلطانیه زنجان، نورد و لوله اهواز، صنعت کاشی کاژه، نساجی قائمشهر و کشتارگاه بند پی مازندران پرداخته شده است.

شایان ذکر است در جریان بازدید‌های دوره‌ای دفتر نظارت و پیگیری مطالبات سازمان خصوصی‌سازی اقداماتی همچون برگزاری جلسه با هیت مدیره شرکت‌ها و دریافت گزارش عملکرد آن‌ها از زمان واگذاری، راستی‌آزمایی از گزاراشات ارائه شده، بازدید میدانی از شرکتها، بحث و بررسی مباحث نظارتی و ... انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته