دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 دی 1401 - 15:07
معاون فرماندار شهرستان دهاقان:

برگزاری کنکور سراسری در دهاقان به دانشگاه آزاد سپرده شد

برگزاری کنکور سراسری در دهاقان به دانشگاه آزاد سپرده شد
فردین سعیدی گفت: با وجود همه زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای برگزاری هرچه بهتر کنکور، برگزاری کنکور سراسری را به دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان سپردیم.
کد خبر : 826654

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دهاقان، فردین سعیدی معاون فرماندار شهرستان دهاقان در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور دی‌ در جمع مدیران این شهرستان اظهار کرد: بدون تردید برگزاری هرگونه آزمونی نیازمند وجود مقدمات و زیرساخت‌های ویژه است. برگزاری کنکور سراسری نیز در اولویت بسیار ویژه‌ای قرار دارد؛ چراکه باید نسل جوان و آینده‌ساز جامعه با طیب خاطر و به دور از هرگونه استرس و نگرانی و یا محدودیتی در کمال آرامش و آسایش فکری و جسمی به رقابت علمی با یکدیگر بپردازند.

وی افزود: مردم شهرستان دهاقان که در همه دوران انقلاب یار و یاور جمهوری اسلامی بوده‌اند، لایق بهترین‌ها هستند. با این دیدگاه و با علم به این موضوع که برای انجام رقابت سالم باید شرایط مطلوب را برای فرزندان اهالی شهرستان به‌منظور شرکت عادلانه در کنکور دی‌ فراهم کنیم با تلاش فرمانداری شهرستان و نیز مدیران شهری بر آن شدیم تا کنکور زمستان را به بهترین شکل و به نحو مطلوب برگزار کنیم؛ بنابراین برگزاری کنکور سراسری را به دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان سپردیم.

معاون فرمانداری شهرستان دهاقان گفت: حدود ۴۰ سال از رشد و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان می‌گذرد و در این گذر زمان، تجربیات این واحد دانشگاهی در برگزاری کنکور بسیار مثبت و قابل توجه است. وجود زیرساخت‌های لازم و همه امکانات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور، فرمانداری را برای انجام این کنکور در واحد دهاقان مصمم‌تر از قبل کرده و امیدواریم که ادارات شهرستان همه تلاش خود را برای برگزاری کنکور به بهترین شکل ممکن داشته باشند تا بتوانیم محیطی راحت و امن را برای رقابت دانش‌آموزان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته