دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1401 - 14:28

نکاتی که قبل از ثبت نام در بروکر ارانته باید آموزش ببینید

نکاتی که قبل از ثبت نام در بروکر ارانته باید آموزش ببینید
کیفیت تیم پشتیبانی که در بروکر ارانته ارائه می‌شود بسیار عالی است. یکی از دلایلی که موجب شده افراد با سرعت زیادی بتوانند در بازار فارکس فعالیت کنند، استفاده از خدمات پشتیبانی بروکر می‌باشد. این بروکر را به عنوان بهترین بروکر برای ایرانیان می‌شناسند.
کد خبر : 826202

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، کیفیت تیم پشتیبانی که در بروکر ارانته ارائه می‌شود بسیار عالی است. یکی از دلایلی که موجب شده افراد با سرعت زیادی بتوانند در بازار فارکس فعالیت کنند، استفاده از خدمات پشتیبانی بروکر می‌باشد. این بروکر را به عنوان بهترین بروکر برای ایرانیان می‌شناسند. تیم پارسی زبان این بروکر خدمات زیادی را به افراد ارائه می‌دهد. در واقع باید بدانید که در دسترس بودن این بروکر برای هر یک از کاربران ایرانی اهمیت زیادی دارد. تیم پشتیبانی فارسی هر روز فعالیت می‌نماید. شما می‌توانید از ۹ صبح تا ۹ شب به وسیله تلگرام پرسش‌های خود را از پشتیبانان بپرسید. جهت برقراری ارتباط با هر یک از افراد تیم پشتیبان بهتر است که روی لینک مورد نظر کلیک نمایید تا به بخش تلگرام وصل شوید. بعد از وصل شدن به بخش تلگرام می‌توانید به راحتی با کارشناسان مشورت نمایید.

* لینک معتبر برای ثبت نام در ارانته

متاسفانه برخی از کارگزاری‌هایی که در جهان اعتبار زیادی دارند در کشور ایران فیلتر می‌باشند. به همین دلیل افراد امکان دسترسی مستقیم به وب سایت این نمونه از کارگزاری‌های فارکس را ندارند. بسیاری از تریدر‌ها و کاربران به راحتی می‌توانند عملیات ترید کردن را با استفاده از وی پی ان انجام دهند. کاربران فعالیت شان بر اساس استاندارد‌های مشخص شده بروکر انجام می‌شود. آن‌ها با استفاده از آی پی ثابت یا وی پی ان سرعت معاملات خود را افزایش خواهند داد.

اما شما بدون آی پی و بدون روشن کردن فیلتر شکن به راحتی می‌توانید  ثبت نام بروکر ارانته در بازار فارکس را انجام دهید تا خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. دقت باشید که لینک سایت بدون فیلتر این بروکر به عنوان مهمترین مزیت آن شناخته می‌شود. در دسترس بودن وب سایت بروکر برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارد. بر همین اساس روز به روز بر تعداد کاربرانی که از این بروکر استفاده می‌کنند بیشتر می‌رود.

* بهترین استراتژی‌های معاملاتی آموزش بروکر ارانته

برای اینکه در بروکر ارانته معاملات خود را انجام دهید باید بهترین استراتژی معاملاتی را به خوبی بشناسید. از آنجایی که این بروکر حساب‌های معاملاتی گوناگونی دارد مبلغ اولیه که باید در حساب‌ها واریز کنید به نماد‌های قابل معامله بستگی خواهد داشت. هر یک از این حساب‌ها دارای استراتژی‌های خاصی هستند که باید آموزش بروکر ارانته را ببینید. کارگزاری مورد نظر محدودیتی برای اسکالپینگ کاربران در نظر نمی‌گیرد. اما در مورد هدینگ توضیحاتی وجود ندارد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که اگر شما به دنبال خرید و فروش سهام هستید و می‌خواهید روشی سودآور و کم ریسک را انتخاب کنید بروکر مورد نظر گزینه مناسبی خواهد بود.

* تفاوت بروکر آمارتکس و بروکر ارانته 

با اینکه بروکر آمارتکس نماد‌های معاملاتی زیادی را در اختیار تریدر‌های خود می‌گذارد بسیاری از افراد از بروکر آمارتکس استفاده نمی‌کنند. در واقع کارمزد‌های بالای این بروکر موجب شده که افراد به راحتی نتوانند از این بروکر استفاده نمایند. اگر شما می‌خواهید روشی مناسب برای معامله در بازار فارکس داشته باشید  بروکر ارانته انتخاب بی نظیری است. این بروکر برای تمامی استراتژی‌های معاملاتی روش خاصی را به کار می‌گیرد. با اینکه معایبی در این بروکر وجود دارد، ولی به صورت کلی کیفیت بالایی در خدمات خود نشان می‌دهد.

 کارمزد کم این بروکر موجب شده که روز به روز محبوبیت آن نسبت به قبل بیشتر شود. بین بروکر‌های بازار فارکس تفاوت‌های زیادی وجود دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای در بازار فارکس فعالیت کنید، باید انواع بروکر‌ها را از نظر کارایی و ویژگی‌های متنوعی که دارند بشناسید. معامله گری در بازار فارکس با استفاده از بروکر انجام می‌شود.

* فهرست حساب‌ها در بروکر ارانته

حساب Standard در Broker Errante
حساب Tilor made در Broker Errante
حساب Premium در Broker Errante
حساب VIP در Broker Errante

جدول زیر به ارزیابی و معرفی تمام حساب‌های موجود در این Broker پرداخته است و می‌تواند کمک بسزایی برای بسیاری از معامله گران در رابطه با انتخاب یک حساب قوی و ایده آل باشد.

نکاتی که قبل از ثبت نام در بروکر ارانته باید آموزش ببینید

 

* بررسی ایجاد حساب استاندارد

برای افتتاح حساب استاندارد در ارانته، کافیست فقط ۵۰ دلار داشته باشید.

معامله گران با داشتن این حساب از Errante می‌توانند لوریج بیشتری در مقایسه با حساب استاندارد در بقیه کارگذاری‌ها داشته باشند.
اگر تازه کار هستید و تجربه زیادی در بازار ندارید، استفاده از این حساب از بروکر ارانته برای شما بهترین است.
حتی در حساب Standara این بروکر اسپرد‌ها نیز بیشتر هستند، پس اسپرد‌ها می‌توانند از یک پیپ به بالاتر شروع به کار کنند.

* بررسی ایجاد حساب Tilor maid

تیلور حسابی است که می‌تواند کیفیت قویتری نسبت به بروکر‌های مشابه در بازار داشته باشد.
در این حساب از بروکر ارانته، هم میزان کمیسیون دریافتی و هم تعداد اسپرد‌ها نسبت به حساب «وی آی پی» در همین بروکر کمتر در می‌آید.
بهتر است حتما برای اطمینان از چگونگی اندازه لوریج، با سیستم پشتیبانی بروکر در ارتباط باشید. زیرا اندازه واضحی برای آن در نظر گرفته نشده است.

میزان رقمی که باید برای ایجاد حساب تیلور بپردازید، پانزده هزار دلار است که شاید برای کاربران کشورمان کمی بالا باشد.
چون این رقم برای افراد تازه کار ایرانی زیاد است و آن‌ها در ابتدای راه هستند، ممکن است به خاطر نداشتن این مبلغ از افتتاح این حساب باکیفیت صرف نظر کنند.

* بررسی ایجاد حساب Premium

میزان اسپرد‌ها در حساب پرمیوم در مقایسه با حساب استاندارد کمتر در نظر گرفته شده است.
افتتاح حساب Premium مبلغی معادل با ۱۰۰۰ دلار را می‌طلبد تا بتوانید در Broker Errante این حساب را ایجاد کنید.
اندازه تعیین شده لوریج برای حساب فوق، میزان ۱ به ۵۰۰ را نشان می‌دهد.
بوسیله ایجاد حساب هر چه می‌خواهید معامله کنید و نگران پرداخت کمیسیون نباشید. زیرا پرمیوم هم مثل حساب استاندارد، برای انجام ترید‌ها هیچ کمیسیونی از معامله گر نمی‌گیرد.

* بررسی ایجاد حساب VIP

مبلغی به اندازه ۵۰۰۰ دلار کافیست تا شما بتوانید در این بروکر حساب وی آی پی را ایجاد کنید.‌
نمی‌توان از کیفیت فوق العاده این حساب گذشت، زیرا بسیار تخصصی و منحصر به فرد برنامه ریزی شده است.
میزان اسپرد پایینی در حساب VIP بروکر Errante در نظر گرفته شده است.
هر معامله گری که بخواهد در این حساب ترید کند، باید کارمزدی برابر با ۳ دلار به ازای هر لات بدهد.

* معرفی برنامه‌های موبایل در ارانته

نسبت به دیگر بروکرها، تعدا پلتفرم‌هایی که این کارگذاری تنظیم کرده است معمولی و در حد متوسط است. البته پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵، نسخه قابل نصب بر روی موبایل را دارند. ولی اینکه بگوییم آیا برای دستگاه تلفن همراه، اپلیکیشن خاصی را درنظر گرفته یانه، جواب خیر است. پس امکان این وجود دارد که اگر در موبایل، بروکر Errante را دنبال می‌کنید، روند کار مانند کامپیوتر و فضای دسکتاپ پیش نرود.

این موضوع به خاطر این است که در فضای دسکتاپ پلتفرم‌های معاملاتی باعث بهبود عملکرد می‌شوند. در پلتفرم‌های موبایل می‌توانید سفارش‌های ثبت شده در بروکر را ببینید و یا حتی آن‌ها را اصلاح کرده و بتوانید با در نظر گرفتن سود و زیان به انجام معامله بپردازید. ولی شاید تعداد نمودار‌ها در هنگام کار با گوشی کمتر و بازه‌های زمانی محدود باشند و این خود متاسفانه ممکن است احتمال ضرر را بالاتر ببرد.

اما با این تفاسیر Errante برای رفع برخی از مشکلات در هنگام کار با این قبیل از دستگاه ها، می‌تواند گزینه‌های زیر را پیش روی معامله گران بگذارد:

استفاده از اپلیکیشن هماهنگ با سیستم عامل ویندوز
استفاده از اپلیکیشن سازگار با سیستم عامل مک بوک
استفاده از اپلیکیشن هماهنگ با سیستم عامل IOS
استفاده از اپلیکیشن سازگار با سیستم عامل اندروید
بروکر Errante

* بررسی معاملات سهام وانواع ارز‌ها در بروکر ارانته Errante

نسبت به خیلی از بروکر‌های مطرح دنیا، ارانته معاملات محدودی دارد که عددی معادل با ۶۱ سهم CFD است؛ بنابراین ممکن است تعدیل برای سود سهام، در رابطه با «سی اف دی» رخ دهد. یعنی مثلا در نظر بگیرید موسسه، شرکت یا کارخانه‌ای در حال پرداخت سود سهام به تمام اعضای خود است. با این کار به اندازه سودی که به تمام سهامداران می‌دهد، کمی از ارزش آن نهاد مربوطه کاسته خواهد شد. ولی بعد از مدتی این روند منعکس شده و وقتی نرخ سهام در بازار کمتر شد، سهام بدون اینکه سودی برای اعضا داشته باشد، در بازار معاملات جدیدی را از سر می‌گیرد.

با این حساب از راهکار تعدیل سود تقسیمی برای سرمایه گذارانی که سهامشان دارای گزینه CFD است، استفاده می‌شود. به این شکل در رابطه با تاثیر بازار بر شرایط‌های مختلف نیز اطمینان بیشتری حاصل خواهد شد.

نحوه و عملکرد دریافت معاملات مربوط به خرید مبلغی، مطابق با این روش است. برای تعدیل سود می‌توان آن را مساوی با سود سهامی که اعلام شده در نظر گرفته و در اندازه موقعیت در سهم ضرب کرد.

اما برای معاملاتی که برای فروش مبلغی هستند، باید روش دیگری را در نظر بگیرید. پس می‌توان تعدیل سود را مساوی با اندازه موقعیت در سهام در نظر گرفته و آن را در سود سهام اعلام شده ضرب کرد.

تمام ارز‌های فارکس در بروکر ارانته، از ۵۰ جفت ارز در راستای انجام تمام ترید‌ها تشکیل شده اند و دارای سه مدل جفت ارز اصلی، فرعی و اگزوتیک هستند؛ بنابراین کاملا واضح است که نسبت به دیگر بروکر‌های حاضر در بازار فارکس از موقعیت متوسطی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: معامله
ارسال نظر
قالیشویی ادیب