دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1401 - 08:53
وزیر ارشاد: تحریم کانادا برای ما مهم نیست

غربی‌ها از رسانه‌های تاثیر‌گذار هراس دارند

غربی‌ها از رسانه‌های تاثیر‌گذار هراس دارند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به تحریم روزنامه ایران و هیئت نظارت بر مطبوعات از سوی کانادا، گفت: روزنامه رسمی دولت، منشاء اثر است و غربی‌ها از هر چیزی که منشاء اثر باشد، می‌ترسند و نگرانند.
کد خبر : 825896

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، در واکنش به تحریم روزنامه ایران گفت:هم روزنامه ایران و هم هیئت نظارت بر مطبوعات که بنده رئیس آن هستم، تحریم شدیم که این تحریم‌ها را کم ارزش می‌دانیم و اصلا برای ما مهم نیست و اهمیتی ندارد.

وی افزود: اصلا ما نفهمیدیم چه زمانی آنها تحریم کردند و چه زمانی می‌خواهند این تحریم‌ها را بردارند که این چیز‌ها مهم نیست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تحریم روزنامه ایران، بیان کرد: به هرحال روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت و پرتیراژترین روزنامه کشور است.

اسماعیلی گفت: این روزنامه‌ی پرمخاطب با ویژه‌نامه‌های گسترده، در صفحات زیادی درحال تولید است و به همین دلیل، منشاء اثر است و غربی‌ها از هر چیزی که منشاء اثر باشد، می‌ترسند و نگرانند.

گفتنی است، وزارت امور خارجه کانادا اخیرا با طرح ادعای بی پایه نقض حقوق بشر در ایران، اعلام کرد که ۲ فرد و سه نهاد ایرانی را تحت تحریم قرار داده است.

«وحید یامین‌پور»، معاون وزیر ورزش و جوانان و حجت الاسلام «محسن قمی» عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو هیئت نظارت بر مطبوعات و شورای عالی انقلاب فرهنگی ۲ فردی هستند که در فهرست تحریم‌های کانادا قرار گرفته‌اند. 

همچنین بنیاد پانزده خرداد، روزنامه ایران و هیئت نظارت بر مطبوعات سه نهادی هستند که کانادا آن‌ها را تحریم کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته