دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1401 - 00:34
جایزه دلاری برای کشتی‌گیران برتر

توضیح سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد برگزاری جام باشگاه‌های جهان

توضیح سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد برگزاری جام باشگاه‌های جهان
محمد ابراهمیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی از تلاش فدراسیون برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان پیش از پایان سال خبر داد.
کد خبر : 825651

محمد ابراهمیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان گفت: تمام تلاش فدراسیون برگزاری این مسابقات است؛ البته ما قرار بود روز سه‌شنبه جلسه‌ای با حامیان مالی در رابطه با همین موضوع با یاری رئیس سازمان لیگ داشته باشیم، اما متأسفانه یکی از نزدیکان او فوت کرد و این جلسه به اوایل هفته آینده موکول شد.

وی تأکید کرد: فدراسیون در تلاش است تا رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی پیش از پایان سال برگزار کند. حتی با وجود نوسانات قیمت ارز برای این مسابقات جایزه دلاری در نظر گرفته شده است. قرار است در جلسه با حامیان مالی این مسابقات، در مورد زمان و مکان رقابت‌ها و جوایز صحبت کنیم و پس از تأیید نهایی فدراسیون جزییات این رقابت‌ها را به صورت رسمی اعلام کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات خاطرنشان کرد: آن چیزی که مدنظر ما است بر این اساس است که در کشتی فرنگی رقابت‌ها با حضور چهار تیم خارجی و دو تیم داخلی و در رشته کشتی آزاد هم با حضور سه تیم داخلی و سه تیم خارجی مسابقات برگزار شود ولی باید با حامیان مالی این مسابقات هم صحبت کنیم تا میزان حمایت‌های آن‌ها هم مشخص شود، اما برگزاری این مسابقات برای فدراسیون اهمیت زیادی دارد و تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان سال آن را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته