دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مسئولان؛

دانشگاه آزاد خراسان رضوی با دانشگاه «غالب» افغانستان تفاهم‌نامه امضا کرد

دانشگاه آزاد خراسان رضوی با دانشگاه «غالب» افغانستان تفاهم‌نامه امضا کرد
تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و «دانشگاه غالب»هرات (افغانستان) امضا شد.
کد خبر : 825454

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از مشهد، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و «دانشگاه غالب» هرات (افغانستان) با حضور علی یساقی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و حسن مهدوی مدیرکل امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در نشستی مشترک امضا شد.

معاونان دانشگاه غالب هرات در این نشست با اشاره به جایگاه برتر و ظرفیت‌های بی‌نظیر علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، خواستار همکاری این دانشگاه در زمینه مقالات و پایان‌نامه‌های پژوهشی و تأسیس رشته‌های جدید با دانشگاه غالب هرات شدند.

علی یساقی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز با معرفی ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی این واحد دانشگاهی آمادگی این دانشگاه را در راستای توسعه همکاری‌های مشترک علمی و پژوهشی با دانشگاه غالب ازجمله توسعه رشته‌ها، آموزش‌های کوتاه‌مدت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آزمایشگاه‌های تخصصی و مراکز تحقیقاتی اعلام کرد.

حسن مهدوی مدیرکل امور بین‌الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز از آمادگی همکاری‌های بین‌المللی واحد مشهد با دانشگاه غالب خبر داد و گفت: حدود ۳ هزار دانشجوی غیرایرانی از کشور‌های افغانستان، عراق، سوریه، لبنان و چند کشور دیگر در این واحد دانشگاهی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته