دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون هماهنگ کننده ارتش در یادواره شهدای ارتش:

راه پیروزی و غلبه بر دشمنان، شناخت شهدا و تبیین دستاوردهای نظام است

راه پیروزی و غلبه بر دشمنان، شناخت شهدا و تبیین دستاوردهای نظام است
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ما افتخار می‌کنیم که راه شهدا را می‌رویم و در عمل هم راه شهدا را برویم. آنچه که امروز مهم است در جنگ نرم باید بدانیم اینکه شناخت شهدا را دنبال کنیم. راه پیروزی و غلبه بر دشمنان؛ شناخت شهدا و تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی و دشمن شناسی است.  
کد خبر : 825421

به گزارش خبرنگار گروه سیاست آنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در یادواره شهدای ارتش در راستای کنگره ملی شهدای پایتخت منطقه ۶ و ۷ تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این بسیار پر معناست. ما یاد شهدا را زنده نگه می‌داریم، اما کافی نیست و باید از دست اندرکاران تشکر کرد و این ارزشمند است.  

وی افزود: چیزی که امروز مورد نیاز جامعه ما است این که باید شهدا، آرمان ها، اعتقادات و اهداف شهدا را بدانیم و بر اساس آن راه شهدا را ادامه دهیم.  

دریادار سیاری با بیان اهمیت یادگیری چارچوب مکتب شهادت ادامه داد: جوانی که در دوران مختلف بزرگترین سرمایه اش یعنی جانش را در طبق اخلاص گذاشته و از کشورش و شرف و انقلاب دفاع کرده و آگاهانه به شهادت رسیده را باید ارج نهیم.  

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: ما افتخار می‌کنیم که راه شهدا را می‌رویم و در عمل هم راه شهدا را برویم. آنچه که امروز مهم است در جنگ نرم باید بدانیم اینکه شناخت شهدا را دنبال کنیم.  

وی با اشاره به لزوم جهاد تبیین برای بیان دستاورد‌های جمهوری اسلامی  تصریح کرد: راه پیروزی و غلبه بر دشمنان؛  شناخت شهدا و تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی و دشمن شناسی است.  

انتهای پیام /

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته