دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1401 - 12:42
آقاتهرانی:

فرانسه به مقدسات همه ملت‌ها توهین می‌کند

فرانسه به مقدسات همه ملت‌ها توهین می‌کند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به مقام معظم رهبری امری بی‌سابقه‌ای نیست، آن‌ها مدعی آزادی هستند، اما به همه مقدسات ملت‌ها توهین می‌کنند که اشتباه بزرگی است.
کد خبر : 824838

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اهانت نشریه فرانسوی به مقام معظم رهبری امری بی‌سابقه‌ای نیست، آن‌ها مدعی آزادی هستند، اما به همه مقدسات ملت‌ها توهین می‌کنند که اشتباه بزرگی است.

وی افزود: امام (ره) به ما یاد داد که هدف از ایجاد حکومت اسلامی برقراری، برپا شدن و حیات یافتن دین اسلام است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه یکی از احکام جدی اسلام نیز حجاب است،اظهار کرد: خواهران ما الحمدالله مراعات می‌کنند، بنابراین قبل از اینکه موضوع حجاب در جامعه ما مطرح شود باید در دستگاه‌ها مطرح شود لذا دستگاه‌های دولتی به این موضوع ورود کرده و به وظیفه خود عمل کنند.

آقاتهرانی با بیان اینکه قانون حجاب مدت‌ها قبل تصویب شده است، گفت: متأسفانه برخی فکر می‌کنند نمره نامه نانوشته ۲۰ است در حالی که نمره آن صفر بوده بنابراین وقتی ناجا به موضوع حجاب ورود کرد مورد حمله قرار گرفته و هم اکنون نیز به آن حمله می‌شود.

وی اعلام کرد: در گزارشی که در مجلس قرائت خواهیم کرد میزان ورود مسئولان مختلف به این موضوع را مطرح خواهیم کرد. امیدواریم بیشتر و بهتر به این موضوع توجه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته