دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وقتی بلینگهام فراموش کار و مانع پرواز تیمش شد

جنجال پدیده انگلیسی‌ها به خاطر به همراه نداشتن گذرنامه

جنجال پدیده انگلیسی‌ها به خاطر به همراه نداشتن گذرنامه
ستاره جوان تیم ملی انگلیس که گفته می‌شود در آینده تا حد بازیکن برتر جهان مطرح خواهد شد، فراموش کرد گذرنامه اش را همراه بیاورد و همین نزدیک بود برایش جنجالی درست کند.
کد خبر : 824654

به گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جود بلینگهام بازیکنی همیشه در کانون توجه رسانه‌ها و هواداران است. او به دلیل درخشش بسیار اکنون در فهرست خرید تیم‌های بزرگی مثل رئال مادرید، منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول و حتی چلسی قرار دارد. روزی نیست خبری در مورد حضورش در یکی از تیم‌های نامبرده منتشرنشود. بلینگهام که با ۱۹ سال سن آنقدر خوب در بروسیادورتموند بازی کرده که باعث علاقه بزرگان قاره سبز به خودش شده است.

بازیکن انگلیسی که تا ۳ سال قبل در بیرمنگام بازی می‌کرد و چهره‌ای گمنام بود، توسط زنبور‌های وستفالن کشف شد، او به آلمان آمد. در بوندس لیگا مسیر ترقی را به سرعت طی کرد. در این لیگ انقدر خوب بازی کرد که حتی با دعوت گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس مواجه شد.
در جام جهانی ۲۰۲۲ هم چهره تابناک «سه شیرها» بود. در نخستین بازی تیمش در جام که مقابل تیم ملی ایران بود، زننده گل نخست در برد ۶ بر ۲ شد. بعد از آن برد پرگل او در مسابقات قطر توانست ۴ بازی درخشان دیگر هم انجام دهد و خود را به عنوان پدیده بازی‌ها مطرح کند. با این عملکرد خوب، باشگاه‌های اروپایی پیش از پیش به تکاپو برای شکارش در زمستان افتادند.

جنجال پدیده انگلیسی‌ها به خاطر به همراه نداشتن گذرنامه

**درخشش تا حد بهترین بازیکن جهان

به باور گروه زیادی از تحلیل گران و کارشناسان، بلینگهام چهره‌ای است که می‌تواند در آینده آنقدر بدرخشد تا به حد بهترین بازیکن جهان برسد.
باشگاه رئال که این نظریه را قبول دارد و همیشه سعی کرده، بازیکنان بزرگ را به خدمت گیرد، به همین خاطر برای دست یابی به او تکاپو می‌کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که در تابستان اخیر ارلینگ هالند را از بروسیادورتموند استخدام کرد و در ماه‌های اخیر، خستگی اش با گلزنی‌های پی در پی مهاجم بلندقامت نروژی دررفت، با نگاه به آینده و انتخاب جانشین برای کوین دبروینه، خواستار «بلینگهام» است اما همین چهره تکنیکی که نامزد پیشرفت تا قله فوتبال است و این همه مشتری صاحب نام در اطرافش می‌بیند، هنوز از «جنبه‌های مختلف» بازیکنی «کاملا حرفه ای» نشده است؛ و گاه اشتباهاتی را هم مرتکب می‌شود. آخرین خطای وی، روز گذشته به هنگام پرواز تیم دورتموند به سوی ماربیا اسپانیا، محل برگزاری کمپ آماده سازی تیم رخ داد.

جنجال پدیده انگلیسی‌ها به خاطر به همراه نداشتن گذرنامه

**خطایی عجیب

در روزی که بایرن مونیخ، جدی‌ترین و قدیمی‌ترین رقیب دورتموندی‌ها عازم قطر برای برگزاری اردوی زمستانی شد، بروسیایی‌ها هم طبق برنامه به فرودگاه شهر خود آمدند تا عازم منطقه خوش و آب و هوای ماربیا شوند. به نقل از ت آنلاین، در حالیکه مسئول تدارکات تیم، گذرنامه‌ها را جمع و چک می‌کرد، ناگهان متوجه شد، پاسپورت ملی پوش انگلیسی کم است.
این مسئول با لژیونر کم سن و سال موضوع را در میان گذاشت که مشخص شد پدیده پرتوان و خوش آتیه، فراموش کرده گذرنامه اش را از خانه به همراه بیاورد.این اتفاق در جمع زردپوشان سرو صدایی برپاکرد. از آنجایی که پرواز هواپیمای اختصاصی تیم، باید سروقت به اسپانیا عزیمت می‌کرد، لحظات سختی بر مدیران منظم تیم و خود بازیکن ملی پوش انگلیسی گذشت. چرا که بلینگهام نگران بود این اشتباه باعث به هم خوردن برنامه سفر شود.

جنجال پدیده انگلیسی‌ها به خاطر به همراه نداشتن گذرنامه

**اعزام تیم بعد از دریافت گذرنامه

طبق نوشته بیلد، از طرفی ستاره جویای نام نگران بود با این اشتباه غیرعمدی، نقطه‌ای منفی در کارنامه ورزشی اش ثبت شود و رسانه‌ها در آینده از او به عنوان بازیکنی که نظم تیمی را رعایت نکرده، یاد کنند. درست در زمانی که «دنیز»، مادرش گذرنامه جا مانده از از خانه به فرودگاه آورد، تیم ۲۸ نفره دورتموندی توانست عازم آندلس شود. ستاره انگلیسی هم مورد دلداری هم تیمی‌ها در زمان پراسترس دریافت گذرنامه از مادرش قرار گرفت.
او مقابل برخی دوربین‌ها سعی کرد لبخند بزند و آرامش خود را حفظ کند اما در حین سفر سوژه برخی هم تیمی هایش شد به طوری که مرتب برسر گذرنامه اش با او شوخی کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جود بلینگهام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته