دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس شورای فنی بوکس در گفت‌وگو با آنا:

در جلسه فردا در مورد سرمربی تیم ملی بوکس تصمیم‌گیری می‌کنیم

در  جلسه فردا در مورد سرمربی تیم ملی بوکس تصمیم‌گیری می‌کنیم
رئیس شورای فنی بوکس گفت: در جلسه شورای فنی یکی از موضوعات مهم با بزرگان بوکس تصمیم‌گیری در مورد آینده تیم ملی است.
کد خبر : 824422

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، پس از تغییر و تحولی که در فدراسیون بوکس اتفاق افتاد و حسین ثوری رئیس سابق این فدراسیون پناهنده شد، در نهایت روح‌الله حسینی به‌عنوان سرپرست برای فدراسیون بوکس انتخاب شد. فدراسیون با سرپرستی حسینی در اولین گام اقدام به تشکیل شورای فنی گرفت تا در مورد آینده بوکس ایران تصمیمات با خرد جمعی انجام شود، اولین جلسه شورای فنی به ریاست حسینقلی نهرودی فردا ۱۷ دی‌ماه قرار است برگزار شود، البته شنیده شد دو نفر از اعضای شورای فنی به دنبال لغو این جلسه بودند و حتی با سایر اعضا هم صحبت کردند، اما هیچ یک از اعضا با آن‌ها همراه نبوده است، به همین منظور فردا قرار است اولین جلسه شورای فنی با حضور قهرمانان و پیشکسوتان بوکس ایران برگزار شود.

حسینقلی نهرودی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره تشکیل جلسه شورای فنی بوکس گفت: یکی از بزرگترین ایراد‌های فدراسیون بوکس در سنوات گذشته نداشتن چنین شورا یا کمیته فنی بود؛ در حالی که خیلی از رشته‌های موفق صاحب‌نظران و قهرمانان این رشته دور هم جمع می‌شوند تا برای آن رشته تصمیم‌گیری کنند، متاسفانه ما در بوکس چنین چیزی در سال‌های اخیر نداشتیم و بیشتر تصمیمات فردی گرفته می‌شد و بزرگان و قهرمانان بوکس که سال‌ها خاک این رشته را خوردند به دور از میدان بودند.

وی گفت: خوشبختانه در دوره جدید قرار است دانه‌درشت‌های بوکس ایران کسانی که سال‌ها برای این رشته زحمت کشیدند دور هم جمع شوند و فردا اولین جلسه شورای فنی تشکیل می‌شود. نبود شورای فنی تا به امروز یک خلا بزرگ برای بوکس ایران محسوب می‌شد. در جلسه فردا بزرگان بوکس نظر خودشان را می‌دهند تا ببینیم برای آینده این رشته چه تصمیماتی بگیریم.

نهرودی در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین موضوع جلسه فردا چه مسئله‌ای است، عنوان کرد: قرار است فردا راجع به سرمربی تیم ملی به جمع‌بندی برسیم. باید بررسی کنیم آیا بهتر است شخص دیگری برای تیم ملی انتخاب کنیم یا استکی به کارش ادامه دهد. به هر حال همه قهرمانان بوکس کنار یکدیگر هستند و هر تصمیمی بگیرند قطعا به سود بوکس خواهد بود، فکر می‌کنم استکی هم از این موضوع خبر دارد. به هر حال فردا همه نظرات خود را اعلام می‌کنند و به یک جمع‌بندی نهایی می‌رسیم.

وی تاکید کرد: استکی و تیمش در این مدت برای بوکس زحمت زیادی کشیدند و باید از آن‌ها تشکر کنیم؛ هر چند که اعتقاد دارم زمانی می‌توانیم بگوییم یک تیم موفق بوده که همه بوکسور‌ها نتیجه بگیرند؛ ما در زمان استکی مدال جهانی هم داشتیم و کسی نمی‌تواند این موضوع را نادیده بگیرد، او زحمت زیادی کشیده است، شه‌بخش توانست به مدال جهانی برسد و امیدوارم راهش برای سایر بوکسور‌ها ادامه دار باشد؛ اما همانطور که گفتم موفقیت یعنی کل اعضای یک تیم نه فقط یک بوکسور.

وی عنوان کرد: همه هدف جامعه بوکس انتخاب یک راه درست برای این رشته ورزشی است؛ من امیدوارم در کنار بزرگان و قهرمانان بوکس بتوانیم بهترین تصمیمات را بگیریم تا شاهد موفقیت بوکس ایران در آینده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته