دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مورد کادرفنی به زودی تصمیم گیری می‌کنیم

مقامی: بدهی‌های سنوات گذشته وزنه برداری را به چالش کشاند

مقامی: بدهی‌های سنوات گذشته وزنه برداری را به چالش کشاند
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری گفت: عدم پرداخت بدهی در سنوات گذشته باعث شد تا مبلغ بدهی این فدراسیون سه میلیارد و نیم باشد و ما با شرایط سختی مواجه شویم.
کد خبر : 824301

فرزانه شریفی- حسین مقامی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره مشکلات مالی فدراسیون وزنه‌برداری و مسدود شدن حساب این فدراسیون گفت: متاسفانه در دوره‌های گذشته بدهی‌های فدراسیون پرداخت نشده بود و مدت زمان زیادی از آن گذشته بود و روی هم تلنبار شده بود، مسدود شدن حساب فدراسیون در روز‌های پایانی دوره قبل هم اتفاق افتاده بود، اما دوستان با رایزنی و چند فقره چک تضمین داده بودند که مبالغ را پرداخت کنند، اما متاسفانه باز هم خلف وعده کردند و همین باعث شد برای ما مشکلات زیادی به وجود بیاید. قطعا اگر این مبالغ در گذشته به موقع پرداخت می‌شد شاهد این اتفاقات نبودیم.

وی با اشاره به بدهی مالیاتی فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: بدهی فدراسیون وزنه‌برداری سه و نیم میلیارد تومان است که البته به این رقم جریمه هم اضافه شده است، با توجه به شرایطی که الان در فدراسیون وزنه‌برداری داریم و رایزنی‌هایی که انوشیروانی سرپرسا فدراسیون با اداره مالیات انجام داده است، حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این مبلغ به عنوان تخفیف برای فدراسیون در نظر گرفته شده است، اما مابقی آن برعهده فدراسیون است که پرداخت کند و ما مکلف به پرداخت آن هستیم.

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری در مورد زمان پرداخت این بدهی عنوان کرد: طبق توافقاتی که صورت گرفته و فرصتی که اداره مالیات به فدراسیون وزنه‌برداری داده باید اواسط بهمن این پول را پرداخت کنیم، متاسفانه با توجه به بدهی‌های سنگینی که فدراسیون وزنه‌برداری از سنوات گذشته داشته اداره مالیات حق داشت که مطالبات خود را درخواست کند، با رایزنی‌هایی که با اداره مالیات داشتیم و چند فقره چک ضمانت هم در اختیار اداره مالیات قرار دادیم قرار است تا چند روز آینده حساب فدراسیون باز شود.

وی در مورد تصمیم‌گیری در مورد عملکرد تیم ملی وزنه‌برداری در مسابقات جهانی گفت: هنوز در مورد کادرفنی تصمیم‌گیری نشده و در روز‌های آینده در مورد این موضوع تصمیم‌گیری می‌شود. من امیدوارم اتفاقات خوب برای وزنه‌برداری کشورمان رقم بخورد؛ نمایندگان ایران بتوانند در کنفدراسیون وزنه‌برداری ایران صاحب کرسی شوند که این موضوع به پیشرفت وزنه‌برداری کمک زیادی می‌کند، از آن طرف انتخابات وزنه‌برداری در اواسط بهمن ماه برگزار می‌شود امیدوارم جامعه وزنه‌برداری بهترین فرد را انتخاب کنند تا وزنه‌برداری هر چه سریع‌تر صاحب رئیس شود و برای آینده برنامه‌ریزی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته