دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری:

حق رای کسانی که در هر سه حوزه واجد شرایط هستند، محفوظ است

حق رای کسانی که در هر سه حوزه واجد شرایط هستند، محفوظ است
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری در خصوص شرایط رای دهندگان در انتخابات کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان توضیحاتی داد.
کد خبر : 823568

به گزارش خبرگزاری آنا، حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری در خصوص شرایط رای دهندگان در انتخابات کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان اظهار داشت: افرادی که همزمان در دو یا سه بخش فعال هستند و مدارک مرتبط را دارند، در صورت احراز شرایط می‌توانند از حق رای خود استفاده کنند و در کمیسیون‌های مختلف به افراد مورد نظر خود رای دهند.

 مقامی افزود: اسامی نامزد‌های تایید صلاحیت شده برای عضویت در کمیسیون‌ها و همچنین تاریخ انتخابات حداکثر تا پایان هفته جاری اعلام می‌شود.

وی در توضیح این موضوع گفت: تعیین و اعلام تاریخ برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها منوط به معرفی تمامی افرادی است که در دو یا سه بخش (ورزشکار، مربیگیری و داوری) به طور همزمان فعالیت دارند. به این منظور مهلت دو روزه برای هیات‌ها تعیین شده است.

سرپرست دبیری فدراسیون درباره تاریخ ۱۸ بهمن برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون نیز تصریح کرد: برگزاری مجمع در تاریخ فوق نه فقط منوط به موافقت وزارت است بلکه در صورتی نهایی خواهد شد که فرایند تایید صلاحیت نامزد‌های ثبت نام شده، در زمان مقرر و قانونی انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته