دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1401 - 15:17
رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان مطرح کرد؛

مکتب حاج قاسم دروازه‌ای برای تحقق آرمان‌های انقلابی

مکتب حاج قاسم دروازه‌ای برای تحقق آرمان‌های انقلابی
محمدحسین رنجبر گفت: مکتب حاج قاسم دروازه‌ای برای رسیدن به توسعه و تحقق آرمان‌های انقلابی است.
کد خبر : 824207

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرعباس، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه و موکب سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اظهار کرد: حاج قاسم شخصیتی انقلابی و مدرن بود که توانست با استراتژی‌های نوین، جوانان را صاحب مکتب مقاومت کند تا جوانان برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید از دروازه آن عبور کنند.

وی رسالت استادان و دانشجویان را برای تحقق آرمان‌های انقلاب مهم ارزیابی کرد و افزود: تمدن نوین اسلامی فقط با مشارکت، پشتکار و همکاری همه اقشار جامعه به‌ویژه دانشگاهیان رقم خواهد خورد. شیوه و مشی زندگی حاج قاسم سلیمانی نشان داد که نقش میدان داری می‌تواند دست بالا را در مناسبت‌های بین المللی به عهده داشته باشد تا بتواند دیپلماسی با بهره گیری از میدان داری، نقش خود را به طور مؤثرتر عمل کند.

رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان، نقش حاج قاسم سلیمانی را در گسترش فرهنگ انقلابی مهم خواند و عنوان کرد: تأثیر شخصیت وجودی این شیرمردمیدان و دیپلماسی موجب شد تا الگویی برای جوانان باشد و به سرعت این شخصیت نافذ و دوست داشتنی در دل‌ها جوانه بزند و رشد کند.

رنجبر ابراز امیدواری کرد با بهره‌گیری از مکتب انقلاب اسلامی ایران و با زایش جوانان دلیر مردی، مانند حاج قاسم سلیمانی به زودی شاهد غلبه نور بر تاریکی خواهیم بود و پرچم انقلاب اسلامی به عنوان نشان اقتدار و قدرت بر پهنه جهان گسترده خواهد شد.

**اکنون شاهد رویش حاج قاسم‌هایی هستیم 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز شاهد رویش حاج قاسم‌هایی هستیم که به دنبال زنده کردن مکتب انقلابی دین اسلام و گسترش اسلام ناب محمدی در جهان هستند و این نوید بخش آینده‌ای روشن و پر امید برای ما خواهد بود.

محمد حیدری نارمندی خود را سرباز کوچک مکتب حاج قاسم خواند و اضافه کرد: افتخارم این است که در طول زندگی، درس‌های جانبازی، ایثار و از خودگذشتگی‌های فراوانی را از وی آموخته‌ام که چگونه برای رسیدن به آرمان‌ها و زنده نگه داشتن انقلاب، جان ناقابل را در طبق اخلاص بگذارم و در حوزه فرهنگی، برای رسیدن به توسعه و گسترش فرهنگ نوین انقلابی و تمدن اسلامی، گام‌های محکم و ثابت قدمی برداریم.

وی از همه دانشگاهیان خواست تا با حرکت در مسیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب در حرکت عظیم و بزرگ تمدن سازی نوین اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر آن تاکید مضاعف شده مشارکت کرده و با بهره‌گیری از مکتب حاج قاسم سلیمانی این سرباز با صدق و صفای انقلاب و رهبری، این مسیر مهم و پر خطر را که همواره با تهدیدات دشمن همراه است به میعادگاه عاشقان انقلاب مبدل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته