دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1401 - 14:03
استاد حوزه و دانشگاه:

انقلاب اسلامی با هنجارشکنی تعدادی اغتشاشگر عقب‌نشینی نمی‌کند

انقلاب اسلامی با هنجارشکنی تعدادی اغتشاشگر عقب‌نشینی نمی‌کند
آیت‌الله محمدجعفر طبسی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ارزان به دست ما نرسیده تا با حضور و هنجارشکنی تعداد معدودی اغتشاشگر عقب‌نشینی کند.
کد خبر : 824178

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شیراز، نشست پاسخ به شبهات وهابیت پیرامون شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همت بسیج اساتید، دفتر هم‌اندیشی، معاونت فرهنگی دانشجویی واحد شیراز و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی فارس برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این نشست به بررسی شبهات مطروحه توسط وهابیون درباره شهادت حضرت فاطمه(س) پرداخت.

آیت‌الله محمدجعفر طبسی با بیان شرایط فعلی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ارزان به دست ما نرسیده تا با حضور تعداد معدودی اغتشاشگر عقب‌نشینی کند و به تعبیر بزرگان حوزه، انقلاب اسلامی مستظهر به پشتیبانی امام عصر(عج) و ایام فاطمیه بیمه‌کننده انقلاب است و امروز بخواهیم یا نخواهیم پرچم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها در این مملکت برافراشته است.

وی در توضیح روایتی از معتبرترین کتاب اهل سنت بیان کرد: نبی مکرم اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم فرمودند که اهل بیت من موجب آرامش و آسایش امت از اختلاف و دودستگی هستند؛ بنابراین طبق این روایت صحیح، پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم اهل بیت خود را محور اتحاد و یگانگی قرار داده و حتماً یکی از اهل بیت(ع) حضرت فاطمه زهرا(س)ست که محور وحدت امت اسلامی است.

این استاد حوزه و دانشگاه تشریح کرد: حال این سوال مطرح می‌شود که امت بعد از رحلت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم با فاطمه زهرا(س) که براساس نص گفته پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم محور اتحاد امت اسلامی است چگونه رفتار کرد؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته