دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فریاد شعار گل کریس رونالدو

رونالدو: کارم در اروپا تمام شد؛ الان نوبت آسیاست

رونالدو: کارم در اروپا تمام شد؛ الان نوبت آسیاست
ستاره پرتغالی در نشست خبری معارفه به عنوان بازیکن جدید تیم النصر عربستان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کد خبر : 824014

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کریستیانو رونالدو در نشست خبری و مراسم معارفه اش در باشگاه النصر گفت: تا اینجای کار احساس خیلی خوبی داشتم. من به گرفتن این تصمیم بزرگ در زندگی و شغلم افتخار می‌کنم. کارم در اروپا تمام شده است. من برای همه مهم‌ترین باشگاه‌ها بازی کردم. خانواده ام همیشه از من حمایت می‌کنند، به خصوص بچه هایم و همسرم. ما اینجا احساس خوبی داریم. مردم عربستان سعودی خوب بوده اند.

او ادامه داد: من فرصت‌های زیادی در اروپا داشتم. باشگاه‌های زیادی در برزیل، استرالیا، آمریکا و حتی پرتغال. برایم این فرصت خوبی با دانش و تجربه‌ام برای رشد باشگاه‌های بسیار مهم است. خیلی‌ها حرف می‌زنند و نظرشان را می‌دهند، اما چیز زیادی از فوتبال نمی‌دانند. در آسیا همه تیم‌ها آماده هستند. شما شگفتی‌های زیادی دارید، کره جنوبی، تیم‌های آفریقایی، کاستاریکا.

رونالدو اضافه کرد: من اهمیتی نمی‌دهم مردم چه می‌گویند. می‌دانم که این لیگ رقابتی است. امیدوارم پنج شنبه بازی کنم. من آمده ام تا موفق شوم. می‌خواهم از فوتبال لذت ببرم و بازی کنم.من بازیکنی منحصربفرد هستم. تمام رکوردها را شکستم و اینجا نیز به شکستن رکوردها ادامه خواهم داد. برای من شکستن رکوردها یک چیز عادی است زیرا من آدم منحصربفردی هستم.

رونالدو هنگامی که تلاش داشت بگوید انتقالش به النصر عربستان پایان دوران حرفه‌ای او نیست به جای نام بردن قاره آسیا از کشور آفریقای جنوبی نام برد!

رودی گارسیا، سرمربی النصر عربستان درباره جذب رونالدو گفت: کریستیانو یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان است، این یک افتخار برای من و همچنین برای النصر است. این یک اتفاق فوق العاده است که رونالدو اینجا برای بازی کردن حضور دارد. بازیکنان بزرگی مانند رونالدو به راحتی قابل مدیریت هستند. ما اینجا هستیم تا بازی کنیم و پیروز شویم.

او ادامه داد: مهمترین چیز این است که او اینجاست و ما باید بازی کنیم و پیروز شویم. او یک نمونه است. همه این را می‌دانند. هدف من این است که او را خوشحال کنم.

نکته جالب این نشست خبری فریاد یک خبرنگار بود. این خبرنگار شعار معروف کریستیانو پس از گلزنی به نام siuuuuu را فریاد زد و مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته