دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1401 - 15:00
عضو هیئت علمی دانشگاه:

مکتب مقاومت حاج قاسم برای جامعه تبیین شود

مکتب مقاومت حاج قاسم برای جامعه تبیین شود
محمدرضا معظمی با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین گفت: مکتب مقاومت و پایداری حاج قاسم سلیمانی برای جامعه تبیین شود.
کد خبر : 823926

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بروجرد، محمدرضا معظمی رئیس دانشگاه آزاد بروجرد در مراسمی به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در این واحد دانشگاهی برگزار شد با تشریح موفقیت‌ها و دستاورد‌ها برای نسل جوان و دانشجویان اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی، مکتب مقاومت و پایداری بوده که نیاز است ویژگی‌های این مکتب الهی و انسانی، بیش از پیش، برای جامعه، تبیین شود.

وی افزود: جهاد تبیین در دانشگاه آزاد اسلامی با جدیت بیشتری، دنبال و اجرا شود؛ زیرا نهاد دانشگاه آزاد اسلامی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران است. بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد و دانشگاه آیت‌الله‌­العظمی‌ بروجردی(ره)، همکاری خوب در ابعاد مختلف وجود دارد.

**انفاق در راه خدا از مهم‌ترین مؤلفه مکتب شهید سلیمانی است

رئیس دانشگاه لرستان نیز گفت: انفاق در راه خدا از مهم‌ترین مؤلفه‌های مکتب شهید سلیمانی است. انفاق براساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری برای پرکردن خلاءهاست. در مقابل انفاق، بخل­ ورزیدن بوده که باعث ضرر به انسان می‌شود.

علی نظری بیان کرد: مجاهدت‌های سردار شهید سلیمانی، مصداق بارز انفاق همه ابعاد وجودی و گذشتن از خود در راه ارزش‌های اسلامی و اخلاقی بوده و جبهه و محور مقاومت، براساس آموزه‌های قرآن کریم و مکتب شهید سلیمانی، دارای چشم‌انداز و افق کاملاً روشن است.

وی ادامه داد: با استناد به آموزه‌های قرآن کریم، فرجام جبهه مقاومت، روشن و مصداق پیروزی حق بر باطل بوده و مجاهدت‌های جبهه مقاومت در راه حق و در برابر استکبار و نظام فرعون جهانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب