دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اولویت‌های گل محمدی مشخص شدند

همه گمانه‌زنی‌ها در مورد نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس؛ از جذب یک مدافع چپ تا مهاجمی مثل منشا

همه گمانه‌زنی‌ها در مورد نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس؛ از جذب یک مدافع چپ تا مهاجمی مثل منشا
در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس در نیم فصل دوم گمانه زنی ها زیاد است اما اولویت سرمربی این تیم برای تقویت تیم مشخص است.
کد خبر : 823877

مهستا اخباری- به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، کمتر از یک هفته دیگر نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران آغاز می شود اما طبق روال همیشگی از مدت ها قبل تر گمانه زنی در مورد لیست پیشنهادی سرمربیان و درخواست های بازیکنان در رسانه ها مطرح شده است.

در مورد تیم پرسپولیس هم گمانه زنی ها کم نبوده این درحالی است که یحیی گل محمدی بعد از بازی هفته پانزدهم لیست خود را در اختیار باشگاه قرار می دهد اما پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد که سرمربی سرخپوشان برای نیم فصل دوم مانند پیش از فصل دغدغه اصلی اش جذب مهاجم است.

درست است که عیسی آل کثیر به تازگی قرارداد دوباره ای با این باشگاه امضا کرد اما بر کسی پوشیده نیست که آل کثیر حداقل تا دو ماه اینده آمادگی بازی کردن ندارد. این موضوع توسط خود یحیی گل محمدی در یکی از نشست های خبری اش هم عنوان شد.

از سوی دیگر وضعیت شیخ دیاباته هم مشخص نیست. این بازیکن یک ماه است که از تمرینات گروهی دور است و حتی اگر برای به میدان رفتن هم مشکلی نداشته باشد تا به شرایط آرمانی برسد مدتی زمان می برد. وضعیت مهدی عبدی و حامد پاکدل هم آن قدر ایده آل نیست که سرمربی پرسپولیس بتواند روی آنها حساب ویژه باز کند به همین دلیل اولویت اصلی گل محمدی برای تقویت تیمش جذب مهاجم است.

همه گمانه‌زنی‌ها در مورد نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس؛ از جذب یک مدافع چپ تا مهاجمی مثل منشا

این روزها صحبت از منشا بازیکن مس رفسنجان است. هر چند که یحیی گل محمدی هنوز به طور رسمی در مورد این بازیکن درخواستی به باشگاه نداده است اما با یک بررسی اجمالی مشخص می شود که در بازار نقل و انتقالاتی ایران گزینه دیگری هم برای پرسپولیس موجود نیست مگر یک گزینه خارجی دیگر که پیدا کردن مهاجم طراز اول در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان سخت پیدا می شود.

یحیی گل محمدی همچنین برای نیم فصل به جذب یک مدافع چپ هم فکر می کند اما او خودش بهتر از هر کسی می داند که پیدا کردن بازیکن در این پست راحت نیست. اولویت پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی در بحث مهاجم است و خیلی بعید به نظر می رسد که یحیی بخواهد برای پست دفاع چپ به گزینه خارجی فکر کند.

این طور هم که به نظر می رسد گل محمدی سعی دارد لیست خروجی نداشته باشد یا حداقل ترین تغییرات را در نیم فصل دوم داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته