پاسخگویی بیش از ۸۰ درصدی وزارت کار به درخواستهای مردمی
به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهری طالبیدارستانی در گفتگو با برنامه «تهران ۲۰» با تشریح عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفرهای استانی دولت سیزدهم اظهار کرد: با حمایتها و راهبری مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری در سفرهای استانی طرحی تحولی انجام شده است که بر این اساس به نتایج مطلوبی در رفع مشکلات مردم دست یافتهایم.
وی، بالا بودن میزان درخواستهای مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به علت ارتباط بالای شئون معیشتی مردم با شرح وظایف گسترده این وزارتخانه دانست و افزود: در جریان سفرهای استانی رئیسجمهور از ابتدای دولت سیزدهم، ۲۲۰ نشست با هدف رفع مشکلات تعاونیها و مشکلات روابط کاری مردم در سراسر کشور برگزار شده است.
طالبیدارستانی با بیان اینکه اغلب سفرهای استانی با حضور ۳ نفر از معاونین این وزارتخانه اجرا میشود، تصریح کرد: یکهزار درخواست اشتغال با معرفی به کاریابیها در طول سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری در ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منجر به معرفی به کار و ایجاد اشتغال شده است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/