دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

سرپرست هوادار: در لیگ برتر ایران جنگ دارا و ندار را شاهد هستیم

سرپرست هوادار: در لیگ برتر ایران جنگ دارا و ندار را شاهد هستیم
سرپرست تیم فوتبال هوادار گفت: در لیگ برتر ایران جنگ دارا و ندار را شاهد هستیم به خصوص برای ما که به صورت کاملا خصوصی اداره می‌شویم.
کد خبر : 823403

علی طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد اینکه تیم هوادار در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر با کسب ۱۲ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد، اظهار کرد: بهتر است به نسبت هزینه‌ای که کردیم و پس از توجه به مبالغ قرارداد بازیکنان تیم در مورد جتیگاه تیم هوادار صحبت کنیم. والله ۸ تا ۱۰ تیم هستند ماورایی هزینه کرده‌اند و تیم بسته‌اند. ۶ تیمی که پایین جدول هستند هزینه‌ای که کرده‌اند مشخص شود و هزینه ۱۰ تیمی بالای جدول هم بررسی شود علت حضور ۱۶ تیم در جایگاه‌هایی که به  دست آورده‌اند معلوم خواهد شد.

وی در مورد اینکه به نظرش تیم هوادار در جایگاه خوبی قرار دارد، عنوان کرد: در صدد این هستیم که ان‌شاءالله به نیمه بالایی جدول برسیم اما به نظر من در لیگ برتر ایران جنگ دارا و ندار را شاهد هستیم. مخصوصأ در مورد تیم هوادار که کاملاً خصوصی اداره می‌شود.

**در میانه جدول فاصه‌ها کم است 

سرپرست تیم هوادار در مورد دیدار روز چهارشنبه تیمش با ذوب‌آهن در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر عنوان کرد: بازی قبل در خانه فولاد خوزستان به تساوی رسیدیم و برای آنکه روند رو به رشدی داشته باشیم در دیدار با ذوب‌آهن برای کسب ۳ امتیاز بازی خواهیم کرد. در میانه جدول فاصه‌ها کم است و با دو سه پیروزی به نیمه بالای جدول می‌رسیم. حتی با ادامه داشتن نتایج خوب می‌توانیم همانند نساجی به رده پنجم جدول صعود کنیم. امیدواریم در بازی با ذوب‌آهن برنده شویم تا در صورت توقف پیکان در خانه نفت مسجدسلیمان به رتبه یازدهم صعود کنیم. 

**در برخی خطوط نواقصی است

وی در مورد اینکه تیم هوادار برنامه‌ای برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم‌فصل دارد، تأکید کرد: حتماً بازیکن جذب خواهیم کرد. یک سری جاها مشکلات داریم و در برخی خطوط نواقصی است. قرار شده بعد از بازی با ذوب‌آهن، لیست ورود و خروج از سوی سرمربی داده شود که از سوی مدیریت باشگاه اقدام کنیم. از طرفی دیگر به انسجام تیمی و وحدت تاکتیکی رسیدیم و در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری کسب خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته