دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سرپرست هوادار: زمین بازی با استقلال تغییر نمی‌کند/ قطعا در دستگردی بازی می‌کنیم

سرپرست هوادار: زمین بازی با استقلال تغییر نمی‌کند  قطعا در دستگردی بازی می‌کنیم
سرپرست تیم هوادار گفت: شرایط به گونه‌ای نیست که بتوانیم زمین بازی با استقلال را تغییر دهیم.
کد خبر : 810747

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شاهرخ بیانی مربی تیم هوادار درباره دیدار تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر با استقلال و برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی اعلام کرده بود: «درست است که میزبان هستیم ولی وقتی زمین خوب نیست و هوادار نداریم، چه فرقی برای‌مان دارد؟ می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم، بنابراین با ساکت الهامی صحبت کردیم و دوست داریم بازی در آزادی برگزار شود.»

علی طهماسبی سرپرست تیم هوادار در خصوص اینکه آیا دیدار این تیم با استقلال در ورزشگاه ازادی برگزار می‌شود یا خیر به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: به هیچ وجه در ورزشگاه آزادی بازی نخواهیم کرد و قطعا بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود. 

وی درباره اینکه علت اینکه بیانی گفته «دوست داریم بازی در آزادی برگزار شود» چیست، تصریح کرد: ایشان خواستند به این موضوع اشاره کنند ما دوست داریم در زمین صاف بازی کنیم اما شرایط به گونه‌ای نیست که بتوانیم زمین بازی با استقلال را تغییر دهیم، قطعا در دستگردی بازی می‌کنیم.

طهماسبی درباره اینکه نظر ساکت الهامی سرمربی هوادار در مورد ورزشگاه دیدار تیمش با استقلال چیست، عنوان کرد:همه هماهنگی‌ها با مدیرعامل و سرمربی تیم انجام شده و نظر هر دو نفر برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته