دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1401 - 14:29
با حضور مسئولان؛

سکاندار توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد شاهرود معرفی شد

سکاندار توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد شاهرود معرفی شد
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشکاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 823369

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شاهرود، نشست هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با حضور اعضا برگزار و مریم شهری به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این دانشگاه معرفی و از تلاش‌های حسن واحدی قدردانی شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشکاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در این نشست بر لزوم همدلی و همفکری کارکنان و استادان در راستای پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه و بیمارستان وابسته به آن تأکید کرد.

شهری ابراز امیدواری کرد که بتواند امور حوزه مربوط به خود را با حمایت و پشتیبانی کارکنان و استادان پیش ببرد.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی واحد شاهرود معرفی شدوی تبیین کرد: امیدوارم روند توسعه و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود را با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت پیش ببریم و در این راه از فکر و ایده استادان استفاده خواهیم کرد.

در حکم سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشکاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بر محورهایی مانند برنامه‌ریزی عالمانه و مدیریت هوشمندانه بر سرمایه‌های عظیم معنوی و مادی واحد دانشگاهی و بیمارستان خاتم‌الأنبیاء، پرهیز از تمرکززدایی در عین هدایت و نظارت یکپارچه، ارائه برنامه‌های اقتصادی مدون به منظور استفاده بهینه از سرمایه‌های مجموعه دانشگاه و بیمارستان، اتخاذ رویه‌های مناسب برای جلوگیری از فتور و کندی در انجام امور در عین دقت و انضباط و نیز ارتقای فرهنگ سازمانی و پیاده‌سازی نظام یکپارچه اداری تأکید شده است.

مریم شهری عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و دارای مدرک دکتری تخصصی حسابداری بوده و سال‌ها در پست مدیریت گروهای درسی فعال است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته