دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1401 - 12:16
مسابقات گوش شکسته‌ها در گرو پول است

تلاش فدراسیون کشتی برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان

تلاش فدراسیون کشتی برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان
سخنگوی فدراسیون کشتی از تلاش فدراسیون برای جذب منابع مالی جهت برگزاری جام باشگاه های جهان خبر داد.
کد خبر : 823338

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برگزاری رقابت‌های جام باشگاه های جهان در هر دو رشته آزاد و فرنگی گفت: فدراسیون در حال پیگیری و تلاش است که مسابقات جام باشگاه‌های جهان را اواخر بهمن یا اوایل اسفند برگزار کند، اما برای تحقق این هدف به دنبال رایزنی با حامیان مالی جهت تامین به موقع اعتبارات میزبانی مسابقات هستیم. این رقابت‌ها نیازمند منابع مالی کافی است.

وی افزود: پیش از این تیم پترو پالایش بلیش تاکستان برای اینکه حامی مالی این مسابقات باشد اعلام آمادگی کرده بود، اما با توجه به عدم پیگیری‌های این تیم، فدراسیون در تلاش است تا از منابع مالی دیگری تامین اعتبار کند، البته یاری رئیس سازمان لیگ به شدت پیگیر امور است. فکر می‌کنم تا پایان این هفته برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات مشخص خواهد شد. فدراسیون به دنبال برگزاری این رقابت‌ها است ولی مشروط به اینکه منابع مالی آن تامین شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی اعلام کرد: امیدوارم تیم پالایش بلیش تاکستان به قول خود وفا کند، البته فدراسیون با تیم بانک شهر هم در حال رایزنی است تا با تامین منابع مالی بتواند این مسابقات را برگزار کند، ضمن اینکه شاید با حمایت چند تیم بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم.

امامی در مورد برگزاری جام باشگاه های جهان در رشته کشتی فرنگی و آزاد خاطرنشان کرد: قرار است جام باشگاه های جهان در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی برگزار شود. در رشته آزاد تیم بلیش تاکستان، بانک شهر و انبوه سازان سه تیم داخلی این رقابت‌ها هستند. البته در صورت عدم حضور تیم انبوه سازان، تیم ستارگان ساری جایگزین آن می شود. در بخش فرهنگی هم تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، فولاد خوزستان، دانشگاه آزاد به عنوان سه تیم اول همچنین در صورت عدم حضور یکی از سه تیم، تیم البرز به عنوان چهارمین تیم در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. در صورت همکاری حامیان مالی مسابقات جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی آزاد و فرنگی با حضور سه تیم خارجی و سه تیم برتر لیگ برتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته