دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وقتی کارلتو بیلان داد

آنچلوتی: ۲۰۲۲ سالی موفقیت آمیز و فراموش نشدنی برای رئال مادرید بود

آنچلوتی: ۲۰۲۲ سالی موفقیت آمیز و فراموش نشدنی برای رئال مادرید بود
سرمربی ۶۳ ساله رئال مادرید معتقد است شاگردانش با کسب قهرمانی اروپا و اسپانیا سالی پربار در تاریخ کهکشانی‌ها داشته اند.
کد خبر : 823157

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال رئال جمعه شب در هفته پانزدهم رقابت‌های لالیگا ۲ بر صفر از سد وایادولید در جدالی خارج از خانه برنده شد. دراین بازی کریم بنزما، در دقایق ۸۳ (پنالتی) و ۸۹ برای کهکشانی‌ها گلزنی کرد تا تیمش با ۱۵ بازی و یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا (۳۷ امتیاز) صدرنشین شود؛ و در فاصله یک روز تا پایان سال جاری میلادی، پرونده کاری اش را در ۱۲ ماه گذشته با برد به پایان رساند.

**رضایت آنچلوتی

کارلو آنچلوتی بعد از برد تیمش در اظهارات خود به دو نکته اشاره کرد. اول این که تیمش با برد و ۳ امتیازی دیگر سال ۲۰۲۲ را به آخر رساند. دوم این که در سال جدید، همه شاهد درخشش بیشتر کریم بنزما خواهند بود. آن هم در زمانی که مهاجم فرانسوی، ۱۵ روز قبل به ۳۵ سالگی ورود کرد.

کارلتو عنوان کرد:در این بازی سخت، قدم به قدم به شرایطی که باید داشته باشیم، رسیدیم. در نیمه اول مالکیت توپ خوبی داشتیم. وایادولید خیلی خوب برابر ما کار می‌کرد. ما هم مجبورشدیم بجنگیم تا برنده شویم.

وی افزود:مشخص است که خیلی خوب دفاع نکردیم و خیلی متراکم نبودیم، اما از یاد نبریم که ۳ امتیاز در این مقطع خیلی سخت گرفتیم. به این ترتیب سالی موفقیت آمیز و فراموش نشدنی را پشت سرگذاشتیم.

او در مورد بنزما نیز عنوان کرد:کریم بنزما عالی بازی کرد. تیبو کورتوا هم عالی بود. بازیکنان اکنون سطح آمادگی مختلفی دارند. ما باید گام به گام به آنچه مطلوب است برسیم. اما من اطمینان دارم که در سال آینده باز شاهد درخشش بیشتر و متفاوت بنزما خواهیم بود.

مربی مجرب ایتالیایی تاکید کرد:تصور می‌کنم در کسب این ۳ امتیاز، کورتوا با حفظ دروازه و بنزما با گلزنی، نقش تعیین کننده ایی داشتند.

آنچلوتی: ۲۰۲۲ سالی موفقیت آمیز و فراموش نشدنی برای رئال مادرید بود

**سالی فراموش نشدنی 

همانگونه که مربی سرد و گرم چشیده رئال عنوان کرد، کهکشانی‌ها ۱۲ ماه درخشان را پشت سرگذاشتند. این تیم در پایان فصل قبل موفق شد قهرمان لالیگا شود. همینطور مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. حتی فاتح سوپرکاپ اروپا نیز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته