دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته چهاردهم لیگ برتر

حسرت غلبه بر مس روی دل استقلال ماند؛ صدرنشینی موقت آبی ها

حسرت غلبه بر مس روی دل استقلال ماند؛ صدرنشینی موقت آبی ها
استقلال در مصاف با مس رفسنجان نتوانست به گل برسد تا دو امتیاز حساس خانگی را از دست بدهد.
کد خبر : 822943

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ امروز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی بدون گل قناعت کردند.

داور: امیر عرب براقی

اخطار: ریکاردو ساپینتو و روی موتا از استقلال ؛ حامد لک از مس رفسنجان

اخراج: بهزاد غلامپور از استقلال؛ ابراهیم صادقی از مس رفسنجان

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند (۲۸- سیاوش یزدانی)، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس (۶۰- امیرعلی صادقی)، سجاد شهباززاده (۶۰- پیمان بابایی)، مهدی قایدی (۸۱-آرمان رمضانی) و امیرارسلان مطهری(۸۱-رضا میرزایی)

ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، رامتین سلیمان زاده، جفرسون باهیا، مهدی حسینی، فرشید باقری(۸۳- امید لطیفی)، حسن جعفری(۸۸-محمدحسن کریم زاده)، مهدی ترکمان(۷۴- میثم تیموری)، فراز امامعلی، محسن آذرباد(۷۴- مهرداد رضایی) و شیمبا(۸۳- محمدمهدی محبی)

در نیمه نخست دو تیم بازی برتری نسبت به یکدیگر نداشتند اگر چه مس رفسنجان صاحب موقعیت‌های بیشتری شد. مشکوک‌ترین اتفاق را هم داور بازی رقم زد و خطای مشکوک به پنالتی را برای استقلال نگرفت تا دو تیم به تساوی برسند. در نیمه دوم با تعویض‌هایی که از سوی هر دو تیم به خصوصریکاردو ساپینتو صورت گرفت انتظار می‌رفت تا گلی وارد دروازهتیم‌ها شود اما این اتفاق در شرایطی رخ نداد که استقلال یک بار تیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد و شاگردان محمد ربیعی هم موقعیت‌های خوبی را خلق کردند.

با تساوی بدون گل استقلال و مس رفسنجان، آبی‌پوشان با ۲۷ امتیاز موقتا به صدرجدول صعود کردند و مس هم با ۱۹ امتیاز در رده ششم ایستاد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته