دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در واکنش به انتقاد «تدبیری‌ها» از دولت؛

حدادعادل: با اهداف سیاسی از دولت نقد می‌کنند؛ به دنبال اصلاح نیستند

حدادعادل: با اهداف سیاسی از دولت نقد می‌کنند؛ به دنبال اصلاح نیستند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به انتقاد «تدبیری‌ها» از عملکرد دولت سیزدهم، گفت: کسانی که با اغراض سیاسی نقد می‌کنند و هدفشان هم اصلاح نیست، حسابشان جداست. 
کد خبر : 822825

غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، در واکنش به مواضع «عبدالناصر همتی» علیه دولت سیزدهم، گفت: همه ما وظیفه داریم به دولت کمک کنیم و اگر نکته‌ای به نظرمان می‌رسد و یا نقدی داریم باید منصفانه و دلسوزانه مطرح شود. 

وی افزود: کسانی که با اغراض سیاسی نقد می‌کنند و هدفشان هم اصلاح نیست، حسابشان جداست. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به نقش شهید سلیمانی در رشد محور مقاومت، تاکید کرد: آنچه آمریکایی‌ها بعد از شهادت شهید سلیمانی به دنبال آن بودند، محقق نشد. 

گفتنی است، «عبدالناصر همتی» رئیس بانک مرکزی دولت تدبیر و امید و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰در گفتگویی با یک روزنامه اصلاح طلب  به دولت سیزدهم تاخت و گفت:«اگر واقعا گمان می‌کنید قبلی ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی‌توانید آن را درست کنید،استعفا بدهید و کنار بروید.

می‌گویند راهکار ارائه دهید، چرا مدام انتقاد می‌کنید! چیزی نمانده که راهکار بدهیم؛ معقتدم باید از قوه عاقله استفاده کنند و مدام اصرار نکنند که گذشتگان باعث وضعیت فعلی شده‌اند. اینکه آقایان می‌گویند تصمیم گرفتیم از بانک مرکزی استقراض نکنیم، نشان می‌دهد سواد اقتصادی ندارند.» 

پس از انتقادهای تند و تیز او از دولت سیزدهم، گروه سیاست خبرگزاری آنا در گزارشی باعنوان«چرا اصلاحات و اعتدال از پاسخگویی طفره می‌روند؟» به واکاوی موضع گیری های تدبیری‌ها در قبال دولت سیزدهم به سکانداری سید ابراهیم رئیسی پرداخت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته