دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1401 - 14:49
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات جراحی مغز در گفت‌وگو با آنا:

هدف برخی دانشجویان از نوشتن پایان نامه تنها به منزله کسب نمره است

هدف برخی دانشجویان از نوشتن پایان نامه تنها به منزله کسب نمره است
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات جراحی مغز و اعصاب عملکردی گفت: هدف برخی دانشجویان از نوشتن پایان نامه تنها به منزله کسب نمره است و استادان باید در این زمینه عملکرد هدفمندی داشته باشند.
کد خبر : 822308

سعید صفری، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات جراحی مغز و اعصاب عملکردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا درباره ارزیابی تحقیقات کاربردی کشور متناسب با شعار سال بر مبنای تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: اگر به تحقیقات و پروژه‌هایی که در قالب دانش بنیان اجرا می‌شوند، اهمیت داده شود و از نظر حمایت‌های مادی و معنوی مورد توجه جدی قرار بگیرند می‌تواند از نظر اشتغال و درآمدزایی در سطح بین المللی رتبه کشور را افزایش دهد.

معاون پژوهشی مرکز تحقیقات جراحی مغز و اعصاب عملکردی با اشاره به تناسب پایان نامه‌های دانشگاهی با مسائل کشور اظهار کرد: با توجه به شرایطی که پایان نامه‌ها دارند باید گفت که به اندازه کافی به عملیاتی شدن آن‌ها توجه نمی‌شود، بلکه دانشجویان تحقیقات انجام می‌دهند تا بتوانند نمره‌ای دریافت کرده و فارغ التحصیل شوند.

صفری ادامه داد: استادان باید پایان نامه‌ها را به سمتی سوق دهند که عملیاتی‌تر شوند و مصداق عینی داشته باشند و روی برگه نباشند تا به اینصورت متناسب با مسائل جامعه باشند و از نیاز‌های کشور گره گشایی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته