دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اقدام لوکادیا غیرحرفه‌ای بود

آشوبی: پرسپولیسی‌ها باید مراقب ۲ بازیکن استقلال باشند

آشوبی: پرسپولیسی‌ها باید مراقب ۲ بازیکن استقلال باشند
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در خط حمله استقلال مهدی قایدی و محمد محبی را دارد و پرسپولیس باید مراقب این دو بازیکن باشد.
کد خبر : 820828

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: با توجه به تعطیلی طولانی مدتی که لیگ ایران داشته باید منتظر بمانیم هر دو تیم چه روندی را دنبال می‌کنند، به نظر می‌رسد با توجه به روند تمرینی هر دو تیم شرایط خوبی دارند و شاهد یک فوتبال جذاب خواهیم بود.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس با توجه به ترک اردو توسط لوکادیا بدون اطلاع کادرفنی این تیم عنوان کرد: این اتفاق خیلی غیرمنطقی است؛ لوکادیا از خاستگاه فوتبال حرفه‌ای به ایران آمده و به خوبی قوانین و مقررات را می‌داند که بدون اطلاع کادر فنی نباید تمرین را ترک کند و قصد بازگشت به کشورش را داشته باشد. این اتفاق خیلی عجیب است و پرسپولیس را در آستانه دربی دچار چالش می‌کند. لوکادیا اعلام کرده به دلیل مشکلات خانوادگی قصد بازگشت به کشورش را دارد؛ البته که خانواده در هر شرایطی اولویت است، اما پرسپولیس به این بازیکن نیاز دارد و از نبودش متضرر می‌شود.

بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس گفت: لوکادیا یکی از بازیکنان تأثیرگذار برای پرسپولیس است و نبود او کار را سخت می‌کند؛ به خصوص اینکه شیخ دیاباته هم هنوز مصدوم است و این موضوع در آستانه دربی برای پرسپولیس دردسرساز خواهد بود؛ هر چند که پرسپولیس به قدری بزرگ است که به فرض نبود لوکادیا این تیم دچار افت کیفیت نمی‌شود. شاید کار سخت باشد، اما بازیکنان پرسپولیس همیشه نشان دادند در شرایط سخت حرف برای گفتن دارند و کیفیت آن‌ها افت نمی‌کند.

وی در مورد شرایط تیم استقلال خاطرنشان کرد: سرمربی استقلال تجربه حضور در دربی را ندارد اما این تیم هم بازیکنان خوبی دارد؛ در خط حمله استقلال مهدی قایدی و محمد محبی را دارد و پرسپولیس باید مراقب این دو بازیکن باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد پیش‌بینی‌اش از بازی دو تیم  گفت: واقعا نتیجه قابل پیش‌بینی نیست هر دو تیم در شرایط خوبی قرار دارند، امیدوارم در بازی جذابی از هر دو تیم شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته