دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
راز مگوی بازیکن هلندی چیست؟

جزییات ماجرای غیره منتظره لوکادیا و چگونگی خروج از ایران/ وقتی پرسپولیس تعهد می‌دهد!

جزییات ماجرای غیره منتظره لوکادیا و چگونگی خروج از ایران  وقتی پرسپولیس تعهد می‌دهد!
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در حالی بامداد امروز ایران را ترک کرد که دلیل اصرارش برای رفتن به کشورش همچنان ابهام دارد.
کد خبر : 820987

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، یورگن لوکادیا با غیبتش در تمرین روز گذشته پرسپولیس و اقدامش برای خروج ار ایران شوک بزرگی به سرخپوشان پایتخت وارد کرد.

این شوک منفی در حالی به اردوگاه سرخ وارد شده که ظرف 24 ساعت آینده شاگردان گل محمدی باید به مصاف استقلال بروند.

نبود شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت و غیبت ناگهانی لوکادیا به برنامه های تاکتیکی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ضربه بدی وارد کرده است اما نکته عجیب ماجرا این است که خود مسئولان باشگاه پرسپولیس هم متحیر از رفتار مهاجم هلندی هستند و مدعی اند که هنوز متوجه دلیل اصلی اصرار لوکادیا به ترک ایران نشده اند.

در این بین بازار شایعات هم داغ است و برخی معتقد هستند که سفارت هلند شهروندانش را تحت فشار گذاشته تا ایران را به دلیل مسائل اخیر در کشور ترک کنند. این ادعا در حالی مطرح می شود که لوکادیا بعد از تعطیلی لیگ به کشورش رفت و اگر می خواست به دلیل مسائل امنیتی به تهران برنگردد این فرصت را داشت اما او بعد از دو هفته بلافاصله در تمرینات شرکت کرد و حتی در این ایام تمرینات در مورد مسائل ایران صحبتی با کسی  نداشته است.

باشگاه پرسپولیس همچنین قسط دوم پول این بازیکن را یک هفته جلوتر پرداخت کرده و هیچ بهانه مالی هم نداشته است. او بیماری همسرش را بهانه کرده درحالی که یک استوری از همسرش در دو شب گذشته نشانی از بیماری ندارد.

لوکادیا شنبه بعد از گرفتن برنامه تمرینی روز یکشنبه ساعت حضورش در تمرین را با راننده اش هماهنگ می کند اما شنبه شب از راننده اش به طور ناگهانی می خواهد که وی را به فرودگاه ببرد. حضور او در فرودگاه و ممانعت از خروج وی از کشور به دلیل سپری نکردن مراحل اداری خروج باعث می شود تا مجبور شود باشگاه را در جریان تصمیمش بگذارد.

جزییات ماجرای غیره منتظره لوکادیا و چگونگی خروج از ایران/ وقتی پرسپولیس تعهد می‌دهد!

بعد از این اتفاق بلافاصله امیرعلی حسینی مسئول روابط بین الملل باشگاه راهی فرودگاه می شود تا با این بازیکن صحبت کند اما این مهاجم راضی به برگشت نمی شود و اصرار به خروج از کشور کرده و حتی تهدید می کند اگر باشگاه پرسپولیس مشکل خروجش را حل نکند  از طریق سفارت هلند اقدام به این کار می کند.

ظاهرا این بازیکن اطلاع کافی نداشته که برای خروج از کشور باید اجازه مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم را داشته باشد و همچنین تا مفاصا حساب مالیاتی اش را نهایی نمی کرده اجازه خروج از ایران را نداشته و سفارت هلند هم نمی توانسته کار زیادی برایش انجام دهد.

روز گذشته هم تلاش های مسئولان باشگاه پرسپولیس برای راضی کردن این بازیکن برای ماندن در دربی بی فایده بود و این بازیکن با تاکید بر اینکه باید هر چه زودتر خودش را به فرزندانش برساند، در نهایت رضایت پرسپولیس را برای ترک ایران می گیرد.

در واقع  باشگاه پرسپولیس تعهد می دهد که با بازگشت این بازیکن روند پرداخت مفاصا حساب مالیاتی او انجام شود و از طریق ارتباط با وکیل لوکادیا مرخصی 48 ساعته به این بازیکن داده می شود.

باشگاه پرسپولیس منتظر روز پنجشنبه است و اگر مرد هلندی طبق وعده ای که وکیلش به سرخ ها داده بعد از 48 ساعت برنگردد این باشگاه از او به فیفا شکایت می کند.

سوالی که در این ماجرا برای همه پیش آمده این است که از فاصله پایان تمرین روز شنبه تا آخر شب چه اتفاقی رخ داده که لوکادیا این چنین شتابان اصرار به ترک ایران داشته است؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته