دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1395 - 19:37
در همایش شورایاران و مدیران محلات ؛

قالیباف: شورایاری‌ها از موارد اختلافی پرهیز کنند/ برنامه ششم توسعه شهرداری‌ها را دولتی می‌کند

شهردار تهران گفت: از شورایاری‌ها می‌خواهم که از موارد اختلافی پرهیز کنند و با خرد جمعی برای مسائل محلات تصمیم‌گیری کنند.
کد خبر : 82042

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف در همایش شورایاران و مدیران محلات اظهار کرد: ما در سلسله‌مراتب قدرت تعریف شده‌ایم ، ولی شورایاران صلواتی برای جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند، اینها چشم بیدار و زحمتکشان بی‌منت خدمت به مردم هستند.


وی افزود: در برنامه ششم توسعه که دولت به مجلس داده است، نظام شورایاری در نهادهای عمومی غیردولتی برچیده می‌شود و در کنار آن شهرداری‌ها دولتی‌ می‌شوند، این‌گونه شوراها تشریفاتی خواهند شد و این به مصلحت نظام نیست.


شهردار تهران تصریح کرد: اولین خواهشم از شما این است که این مشکل را برطرف کنید، چرا که کار نظام در گرو همکاری محلی پیش می‌رود.


قالیباف اضافه کرد: همچنین از دولت تشکر می‌کنم که برگزاری انتخابات شورایاری در کل کشور را در هیات وزیران به تصویب رساند و اکنون انتخابات آن قانونی برگزار می‌شود.


وی تاکید کرد: از شورایاری‌ها می‌خواهم که از موارد اختلافی پرهیز کنند و با خرد جمعی برای مسائل محلات تصمیم‌گیری کنند.


شهردار تهران با بیان اینکه همواره مستضعفان پایه انقلابند گفت: ما شهردار همه شهریم و وظیفه‌مان این است که مستضعفان و محرومان را در اولویت قرار دهیم و رشد محلات محروم باید چند برابر محلات برخوردار باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته