دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد مرند:

پژوهش باید با تولید ثروت باعث رفاه جامعه شود

پژوهش باید با تولید ثروت باعث رفاه جامعه شود
محمدحسین صادقی گفت: اقتدار و عزت کشور بر پایه پژوهش است؛ بنابراین علم و پژوهش باید با تولید ثروت باعث رفاه افراد جامعه باشد.
کد خبر : 820214

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از مرند، محمدحسین صادقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این واحد دانشگاهی اظهار کرد: آموزش بدون پژوهش معنا و مفهومی ندارد و دانشگاه‌ها باید پژوهش‌محور و مسئله‌محور باشند.

وی با بیان اینکه اقتدار و عزت کشور بر پایه پژوهش است، ادامه داد: در همه زمینه‌ها و در بسیاری از رشته‌ها پژوهشگران می‌توانند پژوهش‌های خود را به سمتی سوق دهند که نتیجه علمی آن را بتوانیم در جامعه ببینیم. علم و پژوهش باید با تولید ثروت باعث رفاه افراد جامعه باشد.

صادقی افزود: پژوهش و تحقیق، کاری بس ارزنده و هفته پژوهش فرصتی برای بررسی و ارزیابی دستاورد‌های پژوهشی است. یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های بشر برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور بر پایه پژوهش و فناوری بوده و استادان دانشگاه‌ها توجه داشته باشند در ارائه طرح‌های پژوهشی و حل مسئله که بتواند مشکل جامعه را حل کنند.

به گزارش آنا، در این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند جعفر قهرمانی، اکبر حسن‌پور، از صاحبان ایده‌های ارائه‌شده در نمایشگاه عصر امید محبوبه حاجی رستم لو، سیروس باغبان، محمد احمدی اقدم و از کارکنان نمونه پژوهش عزیز نیکو خصال و طه موسالو و از دانشجویان فعال پژوهشی پوران باباپور به‌عنوان پژوهشگران فعال قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته