دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1401 - 09:37
همزمان با هفته پژوهش صورت می‌گیرد؛

معرفی ۱۶ محصول باشگاه پژوهشگران جوان مازندران در نمایشگاه فن‌بازار

معرفی ۱۶ محصول باشگاه پژوهشگران جوان مازندران در نمایشگاه فن‌بازار
۱۶ محصول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان مازندران در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار به نمایش درآمد.
کد خبر : 819697

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ساری، همزمان با هفته پژوهش، بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار در نمایشگاه بین‌المللی تهران گشایش یافت.

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در این نمایشگاه مانند سال‌های گذشته دستاورد‌های قابل توجهی را به منصه ظهور گذاشته است.

این باشگاه تعداد ۱۶ محصول ازجمله «ضدعفونی کننده دست حاوی ژل آلوئه ورا و کیتوسان، سنتز نانو آنتی باکتریال گیاهی مورد استفاده در صنایع داروسازی، ماکت خانه روستایی مجد تنکابن، اسکیس کندوج خانه روستایی، آنتی فیشینگ درگاه پرداخت، پکیج ژنراتور خورشیدی پرتابل، گلایدر دست پرتاب، دستگاه تولید برق با چرخش آهن ربا و فرمولاسیون نانو آنتی‌اکسیدان گیاهی به‌عنوان نگهدارنده طبیعی» را به ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ارسال کرد که با توجه به کمبود فضای غرفه نمایشگاه، چهار محصول به ارائه نهایی درنمایشگاه رسید.

در نخستین روز این نمایشگاه لطف‌الله عباسی رئیس امور پژوهشی و نوآوری سازمان سما و مهدی رحمانی کارگزار ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از غرفه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان بازدید کردند.

رونمایی از باشگاه پایش توسط فربد رزازی معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از دیگر برنامه‌هایی بود که همزمان با گشایش بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری صورت گرفت.

این نمایشگاه تا ۲۲ آذر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۶ از غرفه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و سایر بخش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واقع در سالن ۵ بازدید کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته