دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تنها جهانبخش مد نظر یونانی‌ها نیست

وینگر ملی پوش پرسپولیس در تدارک سفر به فوتبال یونان

وینگر ملی پوش پرسپولیس در تدارک سفر به فوتبال یونان
یک رسانه یونانی خبر داد مهدی ترابی به دنبال حضور در لیگ فوتبال این کشور است.
کد خبر : 819475

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت SDNA یونان در گزارشی اعلام کرد علیرضا جهانبخش، تنها بازیکن بین‌المللی ایرانی نیست که نامش در روز‌های پیش از ژانویه در گوشه و کنار فوتبال باشگاهی ما می‌چرخد. علاوه بر علیرضا جهانبخش وینگر ۲۹ ساله ایرانی فاینورد که در مسیر انتقال به پاناتینایکوس قرار دارد، یک فوتبالیست بین‌المللی دیگر از این کشور خاورمیانه نیز وجود دارد که رزومه خود را به یونان ارسال کرده و منتظر تماس با تلفتنش بوده که نامش مهدی ترابی است. 

وینگر چپ ملی پوش ایرانی، متولد ۱۹ شهریور ۱۳۷۳، با پرسپولیس از ۳۱ بهمن ماه قرارداد دارد و در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او برای پرسپولیس در مجموع ۱۲۱ بازی، ۲۶ گل و ۳۴ پاس گل در کارنامه دارد، در حالی که در سال جاری میلادی ۱۱ گل و ۱ پاس گل داشته است. این بازیکن علاوه بر پرسپولیس، در ایران با سایپا (۱۲۲ بازی – ۲۰ گل – ۲۰ پاس گل) و با العربی قطر (۱۲ بازی – ۲ گل) ثبت کرده است. او با تیم ملی ایران در مجموع ۳۹ بازی ۷ گل به ثمر رسانده و در جام جهانی قطر نیز حضور داشت. این بازیکن در هر سه بازی مرحله گروهی مقابل انگلیس (۲۷ دقیقه)، ولز (۱۳ دقیقه) و آمریکا (۱۸ دقیقه) به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد.

ترابی ۲۸ ساله علاوه بر پست وینگر چپ، توانایی پوشش پست سمت راست "بال" و همچنین در محور خط هافبک در نقش "بازیساز" را دارد و همانطور که اشاره کردیم، بیوگرافی اوین بازیکن در گوشه و کنار فوتبال ما دست به دست می‌شود، او و نمایندگانش پس از حضور اخیرش در جام جهانی قطر به دنبال اتفاق جدیدی در کارنامه خود هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته