دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1401 - 17:30
به منظور پیش‌آگاهی هموطنان؛

سامانه پایش کیفی هوای کشور از فردا در دسترس خواهد بود

سامانه پایش کیفی هوای کشور از فردا در دسترس خواهد بود
معاون مرکز برنامه و بودجه و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به منظور بهبود و ارتقای اطلاع‌رسانی پایش دقیق کیفیت هوا و پیش‌آگاهی به منظور اقدامات مراقبتی سامانه بر خط این سازمان از فردا برای تمامی افراد قابل دسترس است.
کد خبر : 819435

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا از صداوسیما، لیلا مصطفوی، معاون مرکز برنامه و بودجه و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست درباره از دسترس خارج شدن سایت و نرم افزار سامانه پایش کیفی هوای کشور گفت: این سامانه به دلیل تغییرات زیرساختی از روز پنجشنبه مورخ ۱۷ آذر از دسترس خارج شد البته دلیل اصلی آن بروزرسانی سایت و همچنین سامانه پایش کیفی هوا بود.

معاون مرکز برنامه و بودجه و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به منظور بهبود و ارتقای اطلاع‌رسانی پایش دقیق کیفیت هوا و پیش‌آگاهی به منظور اقدامات مراقبتی این سامانه از فردا برای تمامی افراد قابل دسترس است.

او گفت: در این نرم‌افزار امکان نمایش داده‌های مربوط به ایستگاه‌های هر استان، شاخص کیفیت هوای شهرستان‌ها, شاخص آلاینده‌های مختلف به تفکیک ایستگاه و به صورت نمودار و شاخص کیفیت هوای هر ایستگاه روی نقشه تعریف شده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته