دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1401 - 09:44
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد کرمانشاه مطرح کرد؛

کرسی‌های آزاداندیشی نماد‌ ترقی و ارتقای کشور

کرسی‌های آزاداندیشی نماد‌ ترقی و ارتقای کشور
حجت‌الاسلام امین معظمی گودرزی گفت: یکی از نماد‌های ترقی و ارتقای یک کشور و ملت کرسی‌های آزاداندیشی است.
کد خبر : 817563

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام امین معظمی گودرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم قدردانی از برگزیدگان دور دوم مسابقات ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی در محور‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این دانشگاه اظهار کرد: یکی از نماد‌های ترقی و ارتقای کشور و ملت کرسی‌های آزاداندیشی است و به این مسئله اعتقاد دارم روزی برسد که فضای دانشگاه آنقدر باز باشد که هر کسی با هر عقیده‌ای نظر خود را بیان و دیگران آن را بررسی و تحلیل کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری مبدع و حامی کرسی‌های آزاداندیشی هستند. فرصت خوبی است تا در جامعه چندصدایی همه نظر دهند، حرف زنند تا موجب رشد و شکوفایی جامعه شوند. امیدوارم این روند کرسی‌های آزاداندیشی ادامه یابد و سال آینده نیز باانرژی و قدرت بیشتر در این مسیر حضوری موفق داشته باشیم. نهاد رهبری تمام‌قد آماده همکاری است.

**کرسی‌های آزاداندیشی حرکت ارزشمندی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز با اشاره به اهمیت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کرسی‌های آزاداندیشی حرکت ارزشمندی بوده با برگزاری به مدت دو سال در دانشگاه آزاد اسلامی، اقدامات ارزشمندی انجام شده است. این مسئله برای استان کرمانشاه بسیار ارزشمند بوده و افتخار می‌کنم که دانشجویان با دلیل و منطق می‌توانند به‌خوبی درباره موضوعات روز بحث و تبادل‌نظر کنند.

کرسی‌های آزاداندیشی نماد‌ ترقی و ارتقای کشور

فرهاد گلمحمدی اضافه کرد: در کرمانشاه یاد گرفته‌ایم روی پای خودمان بایستیم و حرف‌هایمان را منطقی و محترمانه بزنیم حتی انتقاد خود را با احترام بیان کنیم. کرسی‌های آزاداندیشی و کسب مقام‌های برتر کشوری نیز گواه بر این ادعاست. استادان جوان با ظرفیت‌های بالای علمی و کارمندان پرکار و توانمند در این دانشگاه مشغول به خدمت هستند. آنچه به یک دانشگاه اعتبار می‌دهد دانشجویان، استادان و کارکنان آن است.

**دانشگاه بستر کار‌های فرهنگی در جامعه است

سرپرست گروه فرهنگی شرکت‌کننده در دومین دوره رویداد کلی کرسی‌های آزاد از واحد کرمانشاه نیز عنوان کرد: امروز عرصه فرهنگی بوده و دانشگاه بستر کار‌های فرهنگی در جامعه است. امروز مأموریت دانشگاه آموزش نیست؛ بلکه جبهه فرهنگی بوده و برای باشندگی و بالندگی فرهنگی چه بستری بهتر از دانشگاه است.

مرتضی کلهری ادامه داد: توقع ما از متولیان آموزش و فرهنگ کشور این است که جبهه فرهنگی دانشگاه‌ها را تقویت کنند؛ چراکه موفقیت اتفاقی نیست و اگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه توانست در کشور این‌گونه موفق عمل کند مطمئن باشید کار صورت گرفته و با برنامه‌ریزی و تلاش توانسته‌ایم موفق شویم. در دفتر مقام معظم رهبری نیز روی خروجی‌های کرسی‌های آزاداندیشی کار می‌شود.

وی تأکید کرد: پرچم عرصه فرهنگی را زمین نگذارید؛ چراکه اگر آن را رها کنیم یا دچار روزمرگی می‌شویم و حرف‌های فرهنگی را دیگران خواهند زد. وظیفه ما جهاد تبیین است که در عرصه کرسی‌های آزاداندیشی و در عرصه‌های مختلفی مانند ورزش اتفاق می‌افتد.

به گزارش آنا در این مراسم از استادان راهنمای گروه‌هایی که دانشجویان و اعضای این گروه‌ها موفق به کسب عناوین برتر دومین رویداد رقابت‌های ملی کرسی‌های آزاداندیشی شده‌اند ازجمله فتح الله‌حقانی و سجاد برومند در گروه اقتصاد با کسب دو عنوان اول و سوم کشور، الهام کاویانی در گروه فرهنگی با کسب عنوان دوم، فرانک موسوی در گروه اجتماعی با کسب عنوان دوم و هنگامه صفری مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه که در همه مراحل این رویداد پشتیبان گروه‌ها بود قدردانی شدند.

کرسی‌های آزاداندیشی نماد‌ ترقی و ارتقای کشور و ملت است

دانشجویان شرکت‌کننده در این رویداد بزرگ کشوری شامل؛ گروه اقتصاد با کسب دو مقام اول و سوم، معصومه مقومی، شقابق خادمی، مهتاب امیری، حدیث کیانی، پریسا امیری و امیر کردمیر، گروه فرهنگی با کسب عنوان دوم مرتضی کلهر، محمد باباخانی، حسنا زرینی، لیلا قزاقی و در گروه اجتماعی با کسب عنوان دوم، نیلوفر مشعشعی، داوود گل محمدی، علیرضا برآفتابی و سینا فخری با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته