دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1393 - 16:27
در جلسه هم‌اندیشی استادان هیئت علمی واحد ملایر

طالقانی: متوقع نباشیم همه مسائل را مجموعه دفتر فرهنگ اسلامی حل کند

رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان همدان گفت: وظیفه همه است که در برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی کمک کنیم و متوقع نباشیم همه مسائل فرهنگی را مجموعه دفتر فرهنگ اسلامی حل کند.
کد خبر : 8172

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام طالقانی در جلسه هم اندیشی استادان هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر با موضوع شخصیت والای حضرت مهدی (عج) با دعوت از اساتید جهت بهره گیری از ایام گهربار فاطمیه به تعابیر و تفاسیر روایات مستند در خصوص دیدگاه امام زمان (عج) راجع به حضرت زهرا (س) پرداخت و گفت: ایشان فرموده است حضرت زهرا (س) برای من یک اسوه و الگو است.


وی اظهار کرد: امام باقر (ع) و امام صادق (ع) درخصوص شخصیت والای امام زمان (قطب عالم امکان) فرموده‌اند: اگر امام زمان را درک کنیم بزرگ‌ترین توفیق ما این است که خدمتگزار حضرت مهدی باشیم.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان افزود: امام زمان عصاره تمام انبیاء و اوصیا است و قیام او قبل از اینکه مهدوی باشد فاطمی بوده و بر‌ترین عمل عبادی بندگان انتظار فرج است.


وی در پاسخ به این سؤال که چرا انتظار بر‌ترین اعمال است، گفت: انتظار بسیار سخت و مهم‌ترین وظیفه یک منتظر ایجاد ارتباط با امام خویش (امام زمان عج) است.


طالقانی توصیه کرد: از استادان تقاضا داریم که با تکریم دانشجویان، حضور به موقع در قبل و بعد از کلاس داشته باشند و حق استاد و شاگردی را رعایت کنند و وظیفه همه ما است که در برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی کمک کنیم و متوقع نباشیم همه مسائل فرهنگی را مجموعه دفتر فرهنگ اسلامی حل کند.


دکتر داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر هم تأثیر پذیری دانشجویان از استادان را بسیار مهم برشمرد و گفت: اگر هر کدام از ما یک دانشجو را جذب کرده و به او ارائه طریق کنیم توشه خوبی برای خود آماده کرده‌ایم.


در پایان استادان درباره شخصیت والای امام زمان (عج) و مسائل روز کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته