دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1401 - 12:13
آنا بررسی کرد؛

دلیل تعطیلی مجدد مجموعه سعدآباد چیست؟

دلیل تعطیلی مجدد مجموعه سعدآباد چیست؟
مجموعه سعدآباد در حالی فردا اول آذرماه برای بار دوم در یک ماه گذشته به روی گردشگران بسته شد، که این اتفاق بارها در طول سال تکرار شده و مورد انتقادات کارشناسان گردشگری است.
کد خبر : 815800

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، مجموعه سعدآباد همواره میزبان مقامات کشورهای خارجی و مهمانان نهاد ریاست جمهوری بوده است بنابراین در زمان سفر آنها، همه بخش های این کاخ به روی گردشگران داخلی و خارجی بسته می شود.

فردا اول آذرماه نیز این کاخ و موزه هایش بسته خواهد شد تا مراسم تشریفات و استقبال از مهمانان اروپایی ریاست جمهوری برگزار شود.

اما از روز دوم آذرماه این کاخ باز خواهد شد و از ساعت 8 صبح تا ساعت ۱۵:۳۰ بلیت موزه های آن فروخته می شود ولی بازدیدکنندگان تا ساعت 17 می توانند در مجموعه حضور داشته باشند.

پیش از این خبرگزاری آنا در گزارشی نسبت به تعطیلی های پی در پی کاخ سعد آباد انتقاد  کرده بود.

تنها سفر مقامات سیاسی به تهران نیست که تعطیلی کاخ را به همراه دارد بلکه دلایل دیگری از جمله تعمیرات در طول سال نیز بهانه‌های دیگر تعطیلی این مجموعه به شمار می‌آید از جمله کاخ‌موزه سبز که اعلام شد به دلیل هوادهی فرش‌های داخل آن در روز‌های ۵ تا ۷ شهریور تعطیل است یا زمانی که کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران به دلیل آلودگی هوا چند روزی را تعطیل می‌کند این کاخ هم به روی گردشگران بسته می‌شود مانند روز‌های سوم و چهارم خرداد و۲۲ و ۲۷ اردیبهشت ماه امسال.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: کاخ سعدآباد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته