دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1401 - 11:31
جبلی در گفتگو با آنا تشریح کرد؛

جزئیاتی از برنامه‌های رسانه ملی برای جام‌جهانی/ مستند‌های جدید برای آشنایی با کشور‌های حاضر در قطر

جزئیاتی از برنامه‌های رسانه ملی برای جام‌جهانی  مستند‌های جدید برای آشنایی با کشور‌های حاضر در قطر
رئیس سازمان صداوسیما جزئیاتی از برنامه‌های رسانه ملی برای مخاطبان در آستانه جام‌‎جهانی را تشریح کرد.
کد خبر : 815577

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا با اشاره به برنامه‌های رسانه ملی در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار کرد: برنامه‌های خیلی مفصل و متنوعی را علاوه بر شبکه‌های تخصصی ورزشی که شبکه‌های سه و ورزش هستند، مختص جام‌جهانی قطر در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: حتی شبکه‌های نسبتاً فرعی که کمتر به موضوع جام‌جهانی نیز می‌پرداختند، در این دوره برنامه‌های خوبی طراحی کردند و این برنامه‌ها علاوه بر شبکه اصلی است.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به قالب برنامه‌های رسانه ملی برای جام‌جهانی قطر، گفت: این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف نظیر مستند، گفتگومحور و طوری طراحی شده که مخاطب را جذب کند، همچنین این برنامه‌ها در قالب میان‌برنامه و قالب‌های دیگری نیز تهیه و به تدریج پخش آن آغاز شده است.

جبلی با تأکید بر اینکه شبکه سوم سیما، شبکه اصلی و متولی پوشش جام‌جهانی قطر است، افزود: پیش از آغاز رقابت‌های جام‌جهانی شورای ورزش سازمان هماهنگی‌هایی را با شبکه‌های مختلف انجام داده که این برنامه‌ها را نیز اعلام و اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

وی به اقدام جدید رسانه ملی برای تنوع در کیفیت پخش رقابت‌های جام‌جهانی قطر اشاره و تصریح کرد: برای اولین بار از نظام  ۴K برای پخش تلویزیونی مسابقات جام‌جهانی استفاده خواهیم کرد، به طوری که هم در تهران و هم برخی شهرستان‌ها که امکان دریافت این سیستم پخش را دارند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس سازمان صداوسیما در پایان خاطرنشان کرد: در کنار سایر ویژه‌برنامه‌های رسانه ملی برای جام‌جهانی قطر، مستند‌های تلویزیونی نیز متناسب با کشور‌های شرکت‌کننده در جام‌جهانی تهیه شده که دید بازتر، کامل و جامع‌تری را به مخاطب درباره تاریخ و فرهنگ آن کشور ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته